Money.pl Praca praca Warszawa IT Service Desk Specialist
Nazwa firmy Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce
Stanowisko IT Service Desk Specialist
Kategoria Informatyka/Administracja
Sprzedaż
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-10-15

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy IT Service Desk Specialist

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

IT Service Desk Specialist

   
rozwiń Analityk Aplikacji Biznesowych Exorigo-Upos sp. z o.o. Analizę informacji oraz istniejącej dokumentacji pod względem funkcjonalności biznesowych i procesowych; Codzienną współpracę z klientem zewnętrznym; Definiowanie wymagań klienta oraz... 2019-11-19 Warszawa Praca.pl
rozwiń Project Manager with German and English Atos Global Delivery Center Polska Sp. z o. o. Spółka Komandytowa With: 110,000 employees in 73 countries IT infrastructure management services, systems integration, outsourcing and IT consulting Almost 5000 people employed in Poland in 8 cities: Bydgoszcz,... 2019-11-18 Wrocław StepStone.pl
rozwiń Financial Services Junior Specialist with French Capgemini Polska Sp. z o.o. Technology services and digital transformation. Capgemini Poland's Business Services unit is at the forefront of innovation in areas such as HR Services, Finance & Accounting, Supply Chain,... 2019-11-19 Katowice StepStone.pl
rozwiń Wanted: Senior Network Engineer PSinf [ref: 91235] Atos Global Delivery Center Polska Sp. z o. o. Spółka Komandytowa Leader in digital services with 100,000 employees in 73 countries Provider of IT infrastructure management services, systems integration, outsourcing and IT consulting Official global IT partner... 2019-11-17 Bydgoszcz StepStone.pl
rozwiń Koordynator ICT ds. implementacji standardów bezpieczeństwa PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Kontakt operacyjny z Biurem Bezpieczeństwa Informacji i Spraw Obronnych w zakresie zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT. Odbieranie zgłoszeń z SOC o podatnościach i kierowanie do odpowiedniego... 2019-11-20 Poznań Praca.pl
rozwiń Frontend Developer (Angular/ React) Bluesoft Sp. z o.o. Z o.o. jest polską firmą działającą globalnie. Zatrudniamy ponad 650 konsultantów, którzy wspierają naszych klientów z całego świata. Od 2002 roku tworzymy innowacyjne rozwiązania biznesowe dla... 2019-11-14 Warszawa StepStone.pl
rozwiń SOC Specialist Atos Global Delivery Center Polska Sp. z o. o. Spółka Komandytowa 000 employees in 73 countries and annual revenue of EUR 13 billion. European number one in Cloud, Cybersecurity and High-Performance Computing, the Group provides end-to-end Orchestrated Hybrid... 2019-11-16 Lódz StepStone.pl
rozwiń Konsultant SAP PP w dziale Application Management (Wsparcia Aplikacji) Capgemini Polska Sp. z o.o. Do Twoich głównych zadań należeć będzie: analiza i rozwiązywania zgłoszeń otrzymywanych od klienta; przygotowywanie, proponowanie i implementacja nowych rozwiązań; tworzenie niezbędnej... 2019-11-18 Poznań StepStone.pl
rozwiń Swedish Customer Service Advisor Capgemini Polska Sp. z o.o. In addition to facilitating journeys to the cloud, we support businesses by providing services such as helpdesk services (human and AI powered), network access and maintenance, hosting and... 2019-11-14 Katowice StepStone.pl
rozwiń Hungarian Customer Service Advisor Capgemini Polska Sp. z o.o. In addition to facilitating journeys to the cloud, we support businesses by providing services such as helpdesk services (human and AI powered), network access and maintenance, hosting and... 2019-11-18 Katowice StepStone.pl

Oferta pracy IT Service Desk Specialist


Opis stanowiska:

 

We are looking for a Service Desk Specialist to work together with Nordic Units in order to align local procedures to the Nordic standards and solve tasks that require independent judgment and own decisions on how they should be solved. You will be responsible for supporting end users in case of IT failures or standard requests according to defined processes. This is an opportunity for you to act as first level support to all end users (single point of contact).

 

Machine learning, robotics, cloud computing. We're harnessing the power of technology to reinvent the future of banking. A digital revolution is underway - joining us puts you at the heart of it.

 

Working with skilled, international teams in a fast-paced, agile environment, you'll play a part in making us truly digital. We all have a role in building the best bank that serves our customers' changing needs - through innovative solutions, collaboration and partnering with fintechs.

 

Are you ready to embark on a learning journey where we lead the way and push the limits in transforming the future of banking?

 


Your future responsibilities

 

You'll join IT Service Desk Poland, which acts with cross-border incident management and request fulfillment, takes active part in IT communities and takes responsibility at global level for successful deliveries.  

 

What you'll be doing: 


  • Provide support to end users through all appropriate channels, such as phone or ITSM tools regarding any kind of IT-related problems to ensure high availability for customers

  • Align IT activity to business, prioritize and assign necessary resources to swiftly close end users' problems 

  • Interact with second line support or external vendors in all tasks related to IT infrastructure and application problems or requests in order to avoid or solve problems and incidents 

  • Track, prioritize and document all incidents reported to the service desk using the relevant tools following the incident management procedure to avoid future incidents 

  • Diagnose software and hardware problems in order to find the right solution and thereby help the end user 

  • Actively participate in knowledge sharing among colleagues in order to create and implement best practice 

  • Take responsibility for own learning and keep updated within own area of responsibility to secure continuous competence building and personal growth 


The job includes that you need to work on night shifts (approx. 1 week every month). 

 

The role is based in Warsaw. You will be working with a lot of great colleagues in our newly opened office in Warsaw. 

 

  Zobacz więcej i APLIKUJ »
  • Źródło oferty: Praca.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony