Money.pl Praca praca Kraków Intern in HR & Administration
Nazwa firmy International Paper Global Business Services Center
Stanowisko Intern in HR & Administration
Kategoria Administracja biurowa
Praktyki
Staże
Pomoc w Domu i Opieka
Lokalizacja Kraków
Termin ważności: 2019-11-20

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Finanse/Ekonomia
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Nieokreślone
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Intern in HR & Administration

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Intern in HR & Administration

   
rozwiń Menadżer ds. Zarządzania Danymi ALIOR BANK Zarządzania Danymi ALIOR BANK Warszawa Warszawa 2020-09-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Netflix Customer Service Representative with Russian Administration Personnel Services Sp. z o.o. Z o.o. Szczecin Szczecin 2020-09-18 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Ekspert w Departamencie Zasobów Ludzkich Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. Ekspert w Departamencie Zasobów Ludzkich Miejsce pracy: Warszawa Twoje zadania: kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa pracowników Centrali i Zagranicznych Biur Handlowych... 2020-09-11 Warszawa KarierawFinansach.pl
rozwiń Administrator systemów Storage & Backup Bank Millennium S.A. Bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół. Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i... 2020-09-15 Warszawa KarierawFinansach.pl
rozwiń Specjalista ds. procesów administracyjnych PwC Service Delivery Center Osób prawnych (Corporate Tax) w PwC Service Delivery Center w Katowicach świadczy kompleksowe usługi dla klientów zlokalizowanych w 11 krajach. Zakres świadczonych zleceń... 2020-09-05 Katowice KarierawFinansach.pl
rozwiń Middle Office Graduate HedgeServ Middle Office Graduate Miejsce pracy: Kraków Company Description HedgeServ is a top-ranked global, independent fund administrator providing a unique client-centric service and is the... 2020-09-07 Kraków KarierawFinansach.pl
rozwiń Travel & Expenses Trainee Rockwool Global Business Service Center This is who we are ROCKWOOL Global Business Service Center (RGBS) is part of the ROCKWOOL Group and is providing financial and IT services within ROCKWOOL. Processes managed within our SSC in... 2020-09-15 Poznań KarierawFinansach.pl

Oferta pracy Intern in HR & Administration


Opis stanowiska:

   Internship in HR & Administration


Why is this job for You:

Our internship is an opportunity for you to gain first experience in international environment. As a part of IP GBSC Administration team you will have a chance to learn from passionate professionals and will have direct impact on our organizational culture. You will work in multinational environment and have exposure to different parts of the business. We are proud of our unique atmosphere and culture of care. Come and join us in your professional career!


You will:

  • Administrate SharePoint
  • Extract relevant information from contracts
  • Provide secretarial and administrative support
  • Ensure that all incoming and outgoing correspondence and documentation are properly managed,
  • Provide support to Office Manager and Legal Analyst
  • Create and manage contract database,
  • Have a direct contact with our employees,

You have:

  • availability to work at least 20 hours per week
  • fluency in English and Polish
  • practical knowledge of MS Office (Outlook, Word, PowerPoint, Excel)
  • attention to detail
  • good skills at copywriting and editing business texts
  • "can do" attitude
  • a good communicator and a fantastic team player spirit
  • a student status preferably in administration, management or economy
  • Źródło oferty: Absolvent.pl
praca Kraków | wróć do poprzedniej strony