Money.pl Praca praca Poznań Inspektor wojewódzki
Nazwa firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna
Stanowisko Inspektor wojewódzki
Kategoria Inne
Lokalizacja Poznań,
Termin ważności: 2019-02-04

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Inspektor wojewódzki

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Inspektor wojewódzki

   
rozwiń Regionalny Kierownik Sprzedaży - rynek szpitalny MEDI-SEPT Sp. z o.o. Oraz budowanie efektywnego zespołu... Regionalny Kierownik Sprzedaży - rynek szpitalny MEDI-SEPT Sp. z o.o. kujawsko-pomorskie kujawsko-pomorskie 2019-04-19 kujawsko-pomorskie pracuj.pl
rozwiń Inventory and Intercompany Accountant Hitachi Inventory and Intercompany Accountant Location: Krakow, Poland The Role The RTR Accountant for Inventory and Intercompany is responsible for all the aspects of the Inventory and... Inventory and... 2019-04-24 Kraków pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Rejestracji na Rynkach Międzynarodowych Adamed Pharma S.A. Prowadzenie oraz koordynowanie procesów rejestracyjnych w krajach europejskich oraz na rynkach międzynarodowych między innymi: ASEAN, MENA, GCC, LATAM, CIS, Przygotowywanie dokumentacji... 2019-04-24 Pieńków (pow. nowodworski) pracuj.pl
rozwiń Magister Farmacji Tarnowskie Góry Apteka Dr.Max Sprzedaż leków oraz wykonywanie leków recepturowych i aptecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawidłowe przyjmowanie i realizowanie recept zamawianie, prawidłowe przyjmowanie dostawy i... 2019-04-16 Tarnowskie Góry pracuj.pl
rozwiń Lekarz na obozy letnie dla dzieci i młodzieży Biuro Turystyki Aktywnej KOMPAS Sp. z o.o. ... Lekarz na obozy letnie dla dzieci i młodzieży Biuro Turystyki Aktywnej KOMPAS Sp. z o.o. Łeba, Jastrzębia Góra (pow. pucki; gm. Władysławowo) Leba, Jastrzebia Gora (pow. pucki; gm. Wladyslawowo) 2019-04-23 Łeba, Jastrzębia Góra (pow. pucki; gm. Władysławowo) pracuj.pl
rozwiń Magister Farmacji Wejherowo Apteka Dr.Max Sprzedaż leków oraz wykonywanie leków recepturowych i aptecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawidłowe przyjmowanie i realizowanie recept zamawianie, prawidłowe przyjmowanie dostawy i... 2019-04-16 Wejherowo pracuj.pl
rozwiń Koordynator Projektu MUZEUM HISTORII ŻYDÓW POLSKICH POLIN Monitorowanie postępu prac w projekcie ,,www.muzeach" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, w tym m.in.: nadzór nad realizacją projektu zgodnie z umową i wnioskiem o... 2019-04-16 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Letnia Akademia Talentów - BI Developer SII Sp. z o.o. Który da Ci okazję poznania specyfiki pracy w branży IT, a może też otworzy drogę do dalszej kariery zawodowej. Jako uczestnik praktyk masz możliwość wykorzystać... Letnia Akademia Talentów - BI... 2019-04-25 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Przedstawiciel Medyczny PROGENIS Sp. z o.o. Promowanie idei pobierania krwi pępowinowej podtrzymywanie oraz nawiązywanie nowych relacji z lekarzami, położnymi, szkołami rodzenia, gabinetami lekarskimi, itp.... Przedstawiciel Medyczny... 2019-04-01 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Stażysta / Stażystka w dziale urządzeń ciśnieniowych Urząd Dozoru Technicznego Kluczowe obowiązki Zapoznanie się z aktami prawnymi oraz funkcjonowaniem UDT. Zapoznanie się z charakterem czynności wykonywanych w dziale urządzeń ciśnieniowych. Uczestnictwo w... 2019-04-25 Łódź Praca.pl

Oferta pracy Inspektor wojewódzki


Opis stanowiska:
Inspektor wojewódzki

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki do spraw realizacji zadań z zakresu ustawy o pomocy społecznej
w Wydziale Polityki Społecznej WUW w Poznaniu nr ref. 1/19

Warunki pracy

o praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
o zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu (w kontrolowanych jednostkach organizacyjnych)
o obsługa poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
o konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
o stanowisko pracy znajduje się na VIII piętrze budynku biurowego
o budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
o drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
o stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych
o praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
o pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
o budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

Pracownikom oferujemy:
o stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
o dodatek stażowy
o dodatkowe wynagrodzenie roczne
o nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
o możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i kursów językowych)
o dofinansowanie wypoczynku oraz różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
o możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
o pracę w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
o ruchomy system czasu pracy

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kontrola jakości działalności domów pomocy społecznej, w zakresie standardów usług, a także zgodności zatrudniania pracowników domów pomocy społecznej zgodnie z wymaganymi kwalifikacjami
  • kontrola placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, w zakresie standardów usług socjalno-bytowych i przestrzegania praw tych osób
  • kontrola jakości działalności środowiskowych domów samopomocy, ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz jakości świadczonych usług, przestrzegania standardów, a także zgodności zatrudnienia pracowników tych jednostek z wymaganymi kwalifikacjami
  • kontrola realizacji świadczeń pomocy społecznej przez ośrodki pomocy społecznej, przestrzegania kodeksu postępowania administracyjnego, zgodności zatrudnienia pracowników tych jednostek z wymaganymi kwalifikacjami
  • nadzorowanie realizacji zadań samorządu gminnego, powiatowego i województwa, w tym jakości działalności jednostek organizacyjnych pomocy społecznej oraz jakości usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, a także zgodności zatrudnienia pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami
  • rozpatrywanie skarg i wniosków, petycji oraz listów, a także udzielanie odpowiedzi na pytania obywateli, posłów, senatorów i instytucji w sprawach pomocy społecznej w celu rozwiązywania bieżących problemów, a tym samym poprawy jakości działalności tych jednostek
  • sporządzanie sprawozdawczości oraz przekazywanie jej ministrowi właściwemu do spraw zabezpieczenia społecznego
  • dokonywanie bieżącej analizy stanu prawnego ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień z zakresu pomocy społecznej w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań Oddziału
  • przygotowywanie oraz aktualizowanie informacji z zakresu pomocy społecznej oraz świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego na stronie internetowej Urzędu

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe na kierunkach prawo, administracja, ekonomia, politologia o specjalności polityka społeczna lub profilaktyka społeczna i resocjalizacja, psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia lub ukończone studia wyższe w wyższej szkole zawodowej o specjalności praca socjalna
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w pomocy społecznej
  • specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
  • znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy, a także innych aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • komunikatywność

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-01-24
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    Punkt Informacyjny w holu Urzędu
    (z podaniem w ofercie nr ref. 1/19)

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego. Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/wzor_oswiadczen_-_nabory.pdf
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2800-3000 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Źródło oferty: GoWork.pl
praca Poznań | wróć do poprzedniej strony