Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony
Wynik wyszukiwania

takeda

  SORTUJ WG. DATY FIRMY
rozwiń Tax Specialist Takeda SCE Sp. z o.o. Tax compliance including Corporate Income Tax and VAT: Coordinating the preparation of tax compliance with service provider, and alignment on information and data requests Liaising with and... 2019-05-24 Łódź pracuj.pl
rozwiń Data Steward - Master Data Team Takeda SCE Sp. z o.o. You will be responsible for: Ensuring completeness, accuracy and integrity of data in systems based on internal polices for EUCAN region Effective cooperation with external & internal clients,...... 2019-05-24 Łódź pracuj.pl
rozwiń CSV Expert in Quality Control Department Takeda Pharma Sp. z o.o. Supervision of the computerized systems in QC Department Performing the validation of computerized systems in the QC Department Preparation of CSV documentation Support the development of CS... 2019-05-23 Łyszkowice (pow. łowicki) pracuj.pl
rozwiń CSV Expert - Engineering Department Takeda Pharma Sp. z o.o. Generation, execution, review & approval of IOQ protocols and associated validation documents and CSV assessments e.g. Part11 Assessments, etc. related to production systems and system components.... 2019-05-23 Łyszkowice (pow. łowicki) pracuj.pl
rozwiń CSV Expert in Quality Systems Department Takeda Pharma Sp. z o.o. Computerized Systems Quality Expert helps deliver on Takeda's commitments for patient safety, product quality and data integrity by ensuring the quality and regulatory compliance of computerized... 2019-05-23 Łyszkowice (pow. łowicki) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Zaopatrzenia Materiałowego Takeda Pharma Sp. z o.o. Zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w zakresie odpowiedzialności Współpraca z dostawcami w zakresie terminowej realizacji dostaw Kontrola i optymalizacja poziomu zapasów Udział w... 2019-05-23 Łyszkowice (pow. łowicki) pracuj.pl
rozwiń Koordynator Projektów Optymalizacyjnych w Pionie Łańcucha Dostaw Takeda Pharma Sp. z o.o. Identyfikacja obszarów do poprawy, analiza oraz optymalizacja procesów zgodnie z metodologią Lean Management Wdrażanie i doskonalenie narzędzi metodycznego rozwiązywania problemów 5Why, Raport A3 i... 2019-05-23 Łyszkowice (pow. łowicki) pracuj.pl
rozwiń Transfer Pricing Analyst Takeda SCE Sp. z o.o. Calculation, reviewing and updating of transfer prices Conducting financial analysis for purpose of profitability testing of Group companies Performing transfer prices adjustments in... Transfer... 2019-05-19 Łódź pracuj.pl

Rozwiń
Powiadomienia o nowych ofertach pracy dla Ciebie