Money.pl Praca praca Warszawa Helpdesk and Incident Manager
Nazwa firmy British American Tobacco Polska IT
Stanowisko Helpdesk and Incident Manager
Kategoria Informatyka/Programowanie
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-10-04

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Agencje doradztwa personalnego
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Helpdesk and Incident Manager

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Helpdesk and Incident Manager

   
rozwiń Konstruktor Mechanik OBR CTM S.A. A. Konstruktor Mechanik Zadania:projektowanie, uruchamianie, testowanie i dokumentowanie wyrobów z uwzględnieniem wymagań projektowych i technicznych; wykonywanie dokumentacji technicznej... 2019-10-03 Gdynia Absolvent.pl
rozwiń HR Delivery Specialist - HR Contact Center with German Schaeffler Global Services Europe Sp. z o. o. HR Delivery Specialist - HR Contact Center with German Your Tasks First level of support for HR queries from different process areas coming through remote channels: phone/Skype, ticketing system,... 2019-10-14 Wrocław Absolvent.pl
rozwiń Senior Specialist Windows Platform Schaeffler Global Services Europe Sp. z o. o. Senior Specialist Windows Platform Your Tasks Understanding the basic software requirements from technical point of view Day-by-day operating of Windows Server (incl. SQL) Ensure and continuously... 2019-10-14 Wrocław Absolvent.pl
rozwiń Network Engineer Schaeffler Global Services Europe Sp. z o. o. Network Engineer Your Tasks Global capacity forecast including amount of planned / unplanned provisioning and requests Calculate technical requirements for new systems or expansions Consulting of... 2019-10-14 Wrocław Absolvent.pl
rozwiń Graduate Area Manager Amazon Graduate Area Manager Location: Bielany Wrocławskie DESCRIPTION You will be managing aspects of output in your area: people management, metrics, productivity targets, and process improvements.... 2019-10-14 Bielany Wrocławskie Absolvent.pl
rozwiń PROGRAMISTA .NET (C#, T-SQL) Intersport Polska S.A.   OBECNIE DO NASZEGO ZESPOŁU POSZUKUJEMY PROGRAMISTA .NET (C#, T-SQL) Miejsce pracy: Cholerzyn (pow. krakowski)   Nasza oferta: Dowolna forma zatrudnienia. Stabilność zatrudnienia. Elastyczny czas... 2019-10-10 Kraków Absolvent.pl
rozwiń IT User Support Biuro Projektowania Systemów Cyfrowych ?       supporting users in all IT related issues (on-site and remotely) ?       installing and configuring computer hardware operating systems and applications ?       replace computer parts as... 2019-10-03 Katowice Absolvent.pl
rozwiń PROGRAMISTA Comarch PROGRAMISTA Lokalizacja: Kraków, Katowice, Gliwice, Lublin, Poznań PROFIL PRACOWNIKA: Wykształcenie wyższe (lub w trakcie) informatyczne lub pokrewne Praktyczna znajomość jednej z wymienionych... 2019-10-10 Lublin Absolvent.pl
rozwiń PROGRAMISTA Comarch PROGRAMISTA Lokalizacja: Kraków, Katowice, Gliwice, Lublin, Poznań PROFIL PRACOWNIKA: Wykształcenie wyższe (lub w trakcie) informatyczne lub pokrewne Praktyczna znajomość jednej z wymienionych... 2019-10-10 Łódź Absolvent.pl
rozwiń HR Partner Amazon Amazon HR Partner DESCRIPTION The Amazon HR team is passionate about business partnering in its truest sense. Reporting to the HR Business Partner, you will play a critical role in delivering the... 2019-10-08 Katowice Absolvent.pl

Oferta pracy Helpdesk and Incident Manager


Oferta:

British American Tobacco (BAT) is one of the World's leading consumer goods companies, with brands sold around the globe. Our vision is to "Transform Tobacco" and our industry, so - during 2019 - we are setting up a new Tech Hub in Poland to support and drive our digital transformation. This is the start of the journey and we are looking for team player who is passionate about change and ready to support us in making digital part of our DNA.

PURPOSE STATEMENT

This role is accountable to run service operations through follow-the-sun model for the End User Services (EUS) and Global Service Desk (GSD) operations. This encompasses managing day-to-day operational escalations across various global service lines supported by the Global Service Desk, incident and crisis management and supplier management to deliver against agreed SLAs for the EUS & GSD services. The role also ensures that all relevant processes such as Incident Management, Problem Management, Request Management, etc. adhere to global IT standards / SOX policies, procedures and controls.

OVERALL ACCOUNTABILITIES v DAY TO DAY ACTIVITIES

  • Manage BAU services for EUS and GSD to ensure suppliers deliver and meet contractual SLAs and obligations (FCR, TTTR, TTTI, IMF, etc.)
  • Work closely with the global service lines and regional SLMs on operational issues & escalations
  • Ensure alignment & holistic view of service delivery (avoid "silo" mentality)
  • Responsible for SOX compliance on incident control
  • Ensure alignment to agreed global, standardized IT Service Management processes e.g. Incident Management, Problem Management, Request Management, Supplier Management, Service Transition Management, Configuration & Asset Management, Knowledge Management, etc.
  • Ensure effective evaluation of business risks and issues related to operational incidents.
  • Implement appropriate risk management processes and take appropriate and timely actions.
  • Drive and track operational plans, service level agreements and monitor implementation to ensure targets are met

CORE RELATIONSHIPS

  • Must be credible up to and including Global Service Operations leadership team
  • Regional IDT Services - Establishing network and relationships with regional SLMs
  • Global service lines - Establishing network and relationships with the various Global service line owners
  • Service Architecture, Design & Transition and Service Integration - collaborate to ensure effective transition of services and process improvement

ESSENTIAL EXPERIENCE

  • Degree Educated, with 6-8 years post graduate work experience including the management of complex IT Services environment
  • Experience in large global organization using in-sourced and out-sourced IT services and a good working knowledge of the management of global applications services
  • Breadth of knowledge of best practice IT Service Management best practice (ITIL) including Incident Management, Problem Management and Request Fulfilment
  • Proven IT operations, service desk, supplier management and service line management experience
  • Able to work independently and drive outcomes through suppliers to deliver against agreed SLAs

NICE TO HAVE EXPERIENCE

  • Experience in Data and Analytics - leveraging data to generate operational insights to action to drive higher operational efficiencies, innovation opportunities and increased value proposition
  • Experience with Cherwell service management solution
  • Experience in SOX compliance or similarly managing internal process and compliance controls against defined IT processes
  • Źródło oferty: infopraca.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony