Money.pl Praca praca Warszawa Head of IT Service Desk
Polecane oferty pracy w mieście Warszawa
Nazwa firmy Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce
Stanowisko Head of IT Service Desk
Kategoria Informatyka/Administracja
Informatyka/Programowanie
Kadra zarządzająca
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-09-18
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Head of IT Service Desk

Opis stanowiska:
We are looking for an experienced Leader for leaders within the IT Service Desk industry, holding at least 3-5 years of experience in positions with remote management, who is eager to lead the IT Service Desk Team through improvement initiatives to support the transformation of Nordea. This is an opportunity for you to build and lead the team to reach internal end user satisfaction and continuously improve the IT Support with high value for Nordea.

 

Machine learning, robotics, cloud computing. We're harnessing the power of technology to reinvent the future of banking. A digital revolution is underway - joining us puts you at the heart of it.


Working with skilled, international teams in a fast-paced, agile environment, you'll play a part in making us truly digital. We all have a role in building the best bank that serves our customers' changing needs - through innovative solutions, collaboration and partnering with fintechs.

 

Are you ready to embark on a learning journey where we lead the way and push the limits in transforming the future of banking?

 

Your future responsibilities

 


The IT Service Desk is the first level IT support for all people who work in Nordea. Several channels are used to make contact and the preferred is via phone calls. The IT Service Desk receives on average 30000 monthly calls.


 


The role is based in Warsaw. Travel is expected occasionally. You will report to Head of IT Service & Support. 


 


What you'll be doing:



  • Deliver financial performance by executing the operational plan, ensuring a clear line of sight, cascading targets and setting concrete objectives at the right level

  • Take the responsibility for functional performance by developing the operational plan, ensuring products, service and delivery chains that meet customer needs and are compliant with regulations and policies

  • Engage and motivate people within your area of responsibility to reach out for our vision and create the right team to make it happen i.e. manage boundaries, select, assess, coach and develop leaders on their leadership skills

  • Deliver on personal development by living the Nordea values, competencies development, personal contribution and assignments and relevant time application

  • Initiate and implement IT Service Desk improvements to reach service levels set for IT Service Desk


The role is based in Warsaw. The IT Service Desk is part of IT Service & Support where we through improvement initiatives are ensuring the demand and capacity is met and new functionality is taken in to use.


 


  Zobacz więcej i APLIKUJ »
  • Źródło oferty: Praca.pl
  • Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Head of IT Service Desk

   
rozwiń Head of IT Service Desk NORDEA Bank Abp SA Oddział w Polsce Several channels are used to make contact and the preferred is via phone calls. The IT Service Desk receives on average 30000... Head of IT Service Desk NORDEA Bank Abp SA Oddział w Polsce Warszawa... 2019-09-07 Warszawa pracuj.pl