breadcrumb money.pl logo Praca praca Warszawa Główny specjalista
Nazwa firmy BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna
Stanowisko Główny specjalista
Kategoria Inne
Lokalizacja Warszawa,
Termin ważności: 2018-07-21

Oferta pracy Główny specjalista

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Główny specjalista

   
rozwiń Główny Specjalista ds. Social Mediów Blue Shadow Kompleksowe prowadzenie Facebooka i Instagrama marki blue shadow tworzenie strategii działa social mediowych, spójnej z działaniami marki; tutaj będziemy współpracować w większym gronie: Ty oraz... 2019-02-12 łódzkie pracuj.pl
rozwiń Główny Specjalista ds. Rachunkowości Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych Księgowanie rezerw techniczno-ubezpieczeniowych księgowanie zestawień na postawie danych z systemu szkodowego współpracę z organami nadzoru w zakresie przygotowania raportów kwartalnych i... 2019-02-06 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Starszy specjalista - Główny specjalista ds. projektów Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy Udział w opracowaniu dokumentacji konkursowej w ramach Działania 4.2 POIR; Udział w przygotowaniu i organizacji naboru i oceny projektów w ramach Działania 4.2 POIR; Ocena wniosków o dofinansowanie... 2019-02-11 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Główny Specjalista w Biurze Informatyzacji i Infrastruktury Informacji Przestrzennej Gmina Konstancin Jeziorna 210. 9.2019 Wymiar etatu: 1 etatu Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Konstancin-Jeziorna Urząd Miasta i Gminy ul. Piaseczyńska 77 05-520 Konstancin-Jeziorna Zakres wykonywanych... 2019-02-06 Konstancin-Jeziorna pracuj.pl
rozwiń Główny Specjalista ds. Wycen ALDESA Koordynowanie pracy zespołu zaangażowanego w przygotowanie przetargu, Przygotowanie i nadzór nad przygotowaniem kosztorysów dotyczących prac wykończeniowych dla wszystkich... Główny Specjalista ds.... 2019-02-06 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Główny Specjalista ds. BHP VEOLIA INDUSTRY POLSKA Przeprowadzanie audytów i kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz ppoż. (kontrola zarządzanych obiektów zlokalizowanych w całej Polsce) oraz ocena stanu... 2019-02-02 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Główny Specjalista ds. Sprawozdawczości Skonsolidowanej GRUPA PZU Udział w sporządzaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych Grupy PZU wg MSSF, w tym giełdowych raportów okresowych Weryfikację i analizę pakietów konsolidacyjnych wg MSSF przekazywanych przez... 2019-02-05 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Główny Specjalista - Ekspert ds. Strategii i Nadzoru IT GRUPA PZU Współpracę przy określaniu oraz wdrażaniu sposobu funkcjonowania IT w zakresie regulaminów organizacyjnych, struktury zatrudnienia i kompetencji Przygotowanie raportów informacji zarządczej,... 2019-02-12 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Główny Specjalista ds. BHP CeDo Sp z o.o. Nadzór nad stanem bezpieczeństwa oraz kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP. Inicjowanie i realizacja projektów usprawniających funkcjonowanie BHP w organizacji oraz prowadzenia... 2019-02-07 Kąty Wrocławskie pracuj.pl
rozwiń Główny Specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Kierowanie wydziałem podczas nieobecności kierownika, nadzór i bieżąca obsługa rachunków bankowych (dysponowanie środkami pieniężnymi), w tym w zakresie konsolidacji finansów publicznych,... 2019-02-10 Kraków pracuj.pl

Oferta pracy Główny specjalista


Opis stanowiska:
Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista do spraw obsługi serwisów internetowych
w Wydziale Komunikacji Internetowej w Centrum Informacyjnym Rządu

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca wiąże się krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, permanentną obsługą klientów zewnętrznych oraz dyspozycyjnością, może odbywać się w nietypowych godzinach.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille'a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną. W budynku znajduje się stołówka pracownicza.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zarządzanie treścią serwisu www.premier.gov.pl, w tym odpowiedzialność za publikację tekstów, zdjęć, filmów, infografik, itp. z uwzględnieniem m.in. zasady tzw. dostępności serwisów internetowych
  • Zarządzanie profilami KPRM w mediach społecznościowych, w tym przygotowanie dedykowanych treści oraz moderowanie rozmów i prowadzenie dialogu z obywatelami
  • Współpraca przy produkcji multimediów, w tym grafik i filmów, w celu zapewnienia różnorodnych form przekazu dla serwisu internetowego www.premier.gov.pl oraz profili KPRM w mediach społecznościowych
  • Opracowywanie strategii komunikacji internetowej i koordynacja działań Prezesa Rady Ministrów, rządu i KPRM w tym obszarze
  • Udział w projektowaniu, wdrażaniu i rozwijaniu serwisów internetowych oraz profili KPRM w mediach społecznościowych, we współpracy z podmiotami zewnętrznymi
  • Relacjonowanie wydarzeń związanych z aktywnością Prezesa Rady Ministrów w mediach społecznościowych
  • Realizacja projektów informacyjnych, społecznych i promocyjnych w Internecie
  • Śledzenie dobrych praktyk oraz rozwoju rynku stron internetowych i mediów społecznościowych, analiza potrzeb użytkowników Internetu oraz monitorowanie skuteczności działań prowadzonych w Internecie

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w tworzeniu i zarządzaniu treścią w serwisach internetowych i mediach społecznościowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,tajne" lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • znajomość aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie
  • znajomość specyfiki mediów społecznościowych
  • znajomość zasad komunikacji społecznej i działania mediów
  • umiejętność tworzenia i zarządzania treścią w serwisach społecznościowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność
  • kreatywność
  • dyspozycyjność
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku socjologia, lub psychologia, lub komunikacja społeczna, lub marketing, lub nauki o mediach
  • Znajomość programów służących do obróbki zdjęć
  • Umiejętność obsługi urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk
  • Znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego na poziomie B2

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych w zakresie wykształcenia oraz znajomości języków obcych

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-17
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Al. Ujazdowskie 1/3
    00-583 Warszawa
    z dopiskiem: BDG.WSP.7122.10.2.25.2018 pok. 234.

    Dokumenty można składać osobiście - Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15), przez ePUAP lub na adres Aplikuj

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do KPRM). Życiorys preferowany wg wzoru zamieszczonego w BIP KPRM (zakładka: kontrola i nadzór, dokumenty, inne dokumenty, pod adresem //bip.kprm.gov.pl/download.php?s=75&id=15783)

UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres Aplikuj
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części ,,wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce ,,Praca w KPRM" pod adresem //bip.kprm.gov.pl/download/75/32240/oswiadczeniapraca-RODO.docx

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce ,,Praca w KPRM" pod adresem: //bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/3725,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22 694 70 29 (dot. spraw kadrowych).


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22 694 61 02 (numer kontaktowy pracownika k.o., który będzie udzielał odpowiedzi na pytania osób zainteresowanych podjęciem zatrudnienia w KPRM - nie dot. spraw kadrowych).
  • Źródło oferty: GoWork.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony