Money.pl Praca praca Katowice German Customer Service Advisor - Katowice
Nazwa firmy Capgemini Polska Sp. z o.o.
Stanowisko German Customer Service Advisor - Katowice
Kategoria Informatyka/Administracja
Biznes
Lokalizacja Katowice
Termin ważności: 2020-04-06

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy German Customer Service Advisor - Katowice

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

German Customer Service Advisor - Katowice

   
rozwiń Customer Service Junior Specialist - Entry Level Position Accenture Job Description Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital... 2020-05-22 Kraków StepStone.pl
rozwiń Magento Architect Accenture Job Description   Architekt Magento   Czym będziesz się zajmował:   Wielkoskalowymi wdrożeniami rozwiązań eCommerce / Omni-Channel oparte o Magento / Magento 2. Projektowaniem architektury... 2020-05-22 Warszawa StepStone.pl
rozwiń DevOps Lead Accenture Job Description DevOps Lead Lokalizacja: Łódź Czym będziesz się zajmować? Realizacją projektów w ramach dedykowanego zespołu ekspertów, zajmującego się automatyzacją procesów deweloperskich,... 2020-05-22 Łódź StepStone.pl
rozwiń Drupal Developer Accenture Job Description   Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations.... 2020-05-21 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Audit & Assurance Manager Deloitte Experience, industries and services we deliver in 150 countries of the world. It is an intellectual challenge, a good starting point for your career, and an excellent opportunity for continuous... 2020-05-21 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Key Account Manager StepStone.pl sp. z o.o. Ma jeden cel: precyzyjne dopasowanie najlepszych talentów do najlepszych firm. Zajmujemy się tym każdego dnia - lubimy to i jesteśmy w tym najlepsi. Klientom polecamy najlepszych kandydatów,... 2020-05-26 Warszawa StepStone.pl
rozwiń ETL Developer (banking, AML) Accenture Job Description Czym będziesz się zajmować? Weźmiesz udział w dużych projektach transformacyjnych, migracyjnych oraz z zakresu AML dla instytucji finansowych Będziesz uczestniczyć w realizacji... 2020-05-23 Kraków StepStone.pl
rozwiń Salesforce Consultant Accenture Job Description Konsultant Salesforce Dołącz do zespołu Cloud First Applications w Accenture - największego Partnera Salesforce na świecie i razem kształtujmy przyszłość wiodących, globalnych... 2020-05-22 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Payroll Specialist with Danish or Dutch DXC Technology Polska Sp. z o.o. DXC) is the world's leading independent, end-to-end IT services company, helping clients harness the power of innovation to thrive on change. Created by the merger of CSC and the Enterprise... 2020-05-24 Wrocław StepStone.pl
rozwiń Finance & Accounting Junior Specialist with Swedish Accenture Job Description Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital... 2020-05-27 Warszawa StepStone.pl

Oferta pracy German Customer Service Advisor - Katowice


Opis stanowiska: About Us

 

Capgemini's Cloud Infrastructure Services unit is a global team of technology experts and domain specialists that helps businesses from all around the world extract maximum business value from their IT investment and facilitates their journeys to the cloud.

 

In addition to facilitating journeys to the cloud, we support businesses by providing services such as helpdesk services (human and AI powered), network access and maintenance, hosting and maintaining applications, IT operations and much more. We do all this in 24 languages from 4 locations in Poland.

 

Join our global team and be part of technology transformation. 

Who are we looking for?

 

Before you start our induction training we will check if you have:

  • fluent German
  • good English skills (min B1/B2)
  • pro client attitude and communication skills
  • basic experience in Windows 7 and MS Office
  • customer service experience (is an asset but is not necessary)
  • team player, problem solving attitude and efficient task management skills
What will you do?

 

After an induction training you will be able to:

  • handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer
  • analyze and resolve most common enquiries using step-by-step solutions provided to you
  • deliver high quality standard service to customers
  • cooperate with IT specialist team to deal with more complex issues

 

What we offer?

 

Atmosphere

  • Working with great people and in legendary atmosphere
  • No formal dress code
  • Annual family picnics
  • Unforgettable integrational events
  • Employee volunteering opportunities and interesting CSR projects
  • We value and respect diversity in terms of gender, nationality, roles, age, interests
  • Internal celebration initiatives: Children's Day, St. Nicholas Day and many more
  • Supporting employees' hobbies: Business Run, e-sport games, basketball, volleyball

 

Development

  • Development in expert or leader competencies
  • Broad training offer with possible co-funding
  • Access to MIT Sloan Management Review Polska knowledge base
  • Introduction plan for new employees and Buddy Initiative
  • A wide range of instructor-led and e-learning trainings
  • Co-financing for post-graduate studies and courses
  • Many companies under one roof / internal headhunters
  • Internal development events: conferences, meetings, communities
  • Education First platform for learning English online

 

Benefits

  • Bonuses, including those for new employees recommendation
  • Additional life insurance
  • Access to MyAudiobooks - Entertainment and personal growth in audio version
  • Attractive package of extra benefits of your choosing (fitness, gym, cinema, etc.)
  • Disability inclusion, assistive technologies, reasonable accommodations
  • Private medical care for you and your family
  • Bicycle parking and carpooling options
  • Free coffee, water, milk and wide range of teas
  • Anti-smog plants in offices
  • Car leasing
  • Źródło oferty: StepStone.pl
praca Katowice | wróć do poprzedniej strony