Money.pl Praca praca Wrocław Front Office Manager (k/m)
Nazwa firmy Radisson Blu Hotel Wrocław
Stanowisko Front Office Manager (k/m)
Lokalizacja Wrocław
Termin ważności: 2019-11-01

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Front Office Manager (k/m)

Ta oferta jest już nieaktualna!


Oferta pracy Front Office Manager (k/m)


Oferta: Wprowadzenie Radisson Hotel Group jest jedną z największych i najbardziej dynamicznych grup hotelowych w Europie i na świecie z 1350 hotelami w 105 krajach świata. Nasze p ortfolio obejmuje takie światowe marki hotelarskie jak: Radisson Blu(R), Radisson(R), Radisson Red, Park Plaza(R), Park Inn (R) by Radisson i Country Inns & Suites By Carlson oraz Quorvus Collection. Radisson Hotel Group zatrudnia 88.000 osób na całym świecie. Główne zadania: Nieustannie dążąc do zagwarantowania gościom pełnego zadowolenia z pobytu w naszym hotelu dostrzegamy możliwości nawet w pojawiających się problemach. Uważasz, że nie ma rzeczy niemożliwych, a problemy są po to, by je rozwiązywać? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi ,,Yes I Can", dołącz do zespołu Radisson Blu Hotel Poszukujemy osób takich jak Ty Pracownicy Radisson Blu Hotel stanowią zgrany zespół dbający o niezapomniane wrażenia przebywających w naszych hotelach gości. Jesteś komunikatywny/a, potrafisz słuchać i wczuć się w potrzeby gościa? Z przyjemnością powitamy Cię w naszym zespole, gdzie uśmiech i optymizm czynią każdą chwilę ważną i niezapomnianą. Jeśli potrafisz zarządzać sercem naszego hotelu, potrafisz kierować zespołem i zachęcać jego członków, by dali z siebie wszystko w realizacji naszej misji. Nie obawiasz się pracy pod presją czasu? Potrafisz utrzymać dyscyplinę i motywację w zespole? Główne obowiązki na stanowisku Front Office Manager: ? jest biegły/a we wszystkich procedurach Front Office i Guest Relations ? jest ambasadorem marki: realizuje zadania związane z budowaniem lojalności gości ? monitoruje opinie gości w systemie Review Pro, monitoruje zalecenia i ich realizację wewnątrz hotelu, udziela feedback'u gościom ? realizuje cele optymalizacji przychodów przy zachowaniu wysokiego poziomu jakości ? nadzorując pracę Front Office realizuje cele działu w zakresie satysfakcji gości, przychodów z dostępnych pokoi, upsellingu oraz promocji ? bierze udział i dba o sprawne i uprzejme meldowanie i wymeldowywanie gości ? potrafi inspirować zespół do realizacji wyjątkowego serwisu dla każdego gościa w każdym momencie, ? motywuje zespół Front Office koncentrując się na optymalizacji i zwiększaniu efektywności świadczonych usług ? opracowuje i proponuje zakres szkoleń i rozwoju odpowiadający potrzebom Hotelu i działu ? dba o rozwój kompetencji pracowników działu w celu podnoszenia jakości usług hotelu. Zapewniamy: Zapewniamy: ? umowę o pracę w międzynarodowej sieci hotelarskiej Radisson Hotel Group, ? konkurencyjne wynagrodzenie, w tym udział w programach motywacyjnych, ? pakiet świadczeń socjalnych, takich jak: dofinansowanie wakacji, świadczenia świąteczne, wyprawki szkolne dla dzieci pracowników, ? prywatną opiekę medyczną w Luxmed, ? Karty Multisport na preferencyjnych warunkach, ? Ubezpieczenie grupowe, ? Parking na miejscu w garażu hotelowym, ? dodatkowe przywileje i zniżki na pobyty w hotelach naszej sieci dla pracowników, ich rodzin i przyjaciół, ? możliwość odbywania staży i wymiany doświadczeń w innych hotelach naszej sieci, ? szkolenia zawodowe i sieciowe. Come join us and Make Every Moment Matter If making magic, or creating bliss is your specialty, check in here... Nasze oczekiwania: Oczekujemy: ? udokumentowanego co najmniej 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w hotelu sieciowym ? zdolności do demonstracji wysokich standardów pracy oraz nadzorowania działań zespołu ? pozytywnego nastawienia, doskonałych zdolności organizacyjnych i chęci zapewnienia najwyższych standardów obsługi gościa ? determinacji i ambicji inspirującej zespół do ciągłego spełniania, a nawet przewyższania oczekiwań gości ? umiejętności logicznego myślenia i wysokiej komunikatywności ? biegłej znajomości języka polskiego i angielskiego, ? znajomość systemu rezerwacyjnego Opera lub systemów jemu podobnych będzie stanowiła dodatkowy atut
  • Źródło oferty: Adzuna
praca Wrocław | wróć do poprzedniej strony