Money.pl Praca praca Warszawa EXECUTIVE ASSISTANT
Nazwa firmy Mercer
Stanowisko EXECUTIVE ASSISTANT
Kategoria Administracja biurowa
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-10-25

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy EXECUTIVE ASSISTANT

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

EXECUTIVE ASSISTANT

   
rozwiń Analityk ds. pożyczek w Departamencie Pożyczek i Poręczeń Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Analiza wniosków o pożyczki Badanie sprawozdań finansowych pełnej i uproszczonej księgowości Przygotowywanie ratingu przedsiębiorstwa Ocena wskaźników finansowych firmy Weryfikacja zdolności...... 2020-06-16 Łódź pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. finansów WRI INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 01 SPÓŁKA KOMANDYTOWA Administracyjne wsparcie pracowników w codziennych zadaniach organizacja spotkań (w tym: zarządzanie kalendarzem) wprowadzanie faktur do systemu współpraca z księgowością zewnętrzną oraz działem... 2020-06-24 Ząbki pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży PHINANCE S.A. Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi szczeblami współpracowników w firmie, Wykonywanie prac administracyjno-biurowych (telefon, mail, fax, zamówienia materiałów biurowych),...... 2020-06-18 Gdynia pracuj.pl
rozwiń Asystent/Asystentka Prezesa Sural Nieruchomości Bieżące wsparcie przełożonego, organizacja spotkań służbowych zewnętrznych i wewnętrznych, prowadzenie kalendarza, grafiku, przygotowanie i obsługa spotkań z klientami firmy (w tym... 2020-06-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Pracownik biurowo - magazynowy SELS sp. z o.o. spółka komandytowa Wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych. Kompletacja towarów zgodnie z zamówieniem. Pakowanie przesyłek wychodzących. Przygotowywanie w systemie dokumentów transportowych (listy... 2020-06-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Koordynator szkoleń językowych SELECT Training Solutions s.c., Organizacja kursów językowych i ich administracyjna obsługa Opieka nad realizowanymi weryfikacjami językowymi Dbanie o płynny przepływ informacji i... Koordynator szkoleń językowych SELECT Training... 2020-06-29 Kraków pracuj.pl
rozwiń Office Assistant MT RECYCLING PLASTICS sp. z o.o. Office Assistant Responsibilities: Assist in management of the buyer department and other staff Docuement making required by superior Polish and English translation or interpretation occasionally... 2020-06-15 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. administracyjno-prawnych INTELECOM Sp. z o. o. Sp. k. Sporządzanie oraz analiza umów handlowych obsługa formalna realizowanych kontraktów sporządzanie pism urzędowych prowadzenie korespondencji z inwestorami, kontrahentami oraz organami administracji... 2020-06-15 Olsztyn pracuj.pl
rozwiń Recepcjonista/ka ANPATU sp. z o.o. Estetyki i zdrowia. Do takiej ekipy dołączysz. kogo szukamy? człowieka z dobrą energią! Otwartego na wyzwania, nowe rzeczy i pracę. Osoby dla której obsługa klienta będzie... Recepcjonista/ka... 2020-06-17 Katowice pracuj.pl
rozwiń Project Manager ds. Otwartego Systemu Archiwizacji CENTRUM ARCHIWISTYKI SPOŁECZNEJ Zarządzanie zespołem osób bezpośrednio podległych i koordynacja działań firm współpracujących, planowanie strategii rozwoju systemu OSA, ustalanie priorytetów w zakresie prac nad systemem OSA,... 2020-06-15 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy EXECUTIVE ASSISTANT


Opis stanowiska:

Mercer delivers advice and technology-driven solutions that help organisations meet the health, wealth and career needs of a changing workforce. Mercer's more than 23,000 employees are based in 44 countries and the firm operates in over 130 countries. Mercer is a wholly owned subsidiary of Marsh & McLennan Companies (NYSE: MMC), the leading global professional services firm in the areas of risk, strategy, and people. With nearly 65,000 colleagues and annual revenue over $14 billion, through its market-leading companies including Marsh, Guy Carpenter, and Oliver Wyman, Marsh & McLennan helps clients navigate an increasingly dynamic and complex environment. For more information, visit www.mercer.com. Follow Mercer on Twitter@Mercer.

Currently we seek Candidates for the following position:

 

EXECUTIVE ASSISTANT

 

WHAT CAN YOU EXPECT?

As an Executive Assistant you will be responsible for the effective and best-quality support of 2 Board Members in their daily business and team related tasks.

 

In this role You'll be responsible for:

  • Managing the executive's schedule (arranging meetings, managing calendar, business travel planning, expense reports preparations)
  • Preparing and coordinating internal corporate communication
  • Producing presentation materials, reports, documents and necessary correspondence
  • Cooperating with other departments such as: Marketing Development, HR
  • Organizing other ad-hoc project (team's integrations events, webinars etc.)

 

We would like You to have:

  • University degree
  • Min. 1 year of work experience in multinational environment
  • Very good English skills (both oral and written)
  • Very good knowledge of MS Office and other innovative presentation tools
  • Particular attention to details and excellent organization skills
  • Mature and professional approach and respecting confidentiality rules 

 

What makes the ideal candidate - but not required:

  • Skills in creating internal messages/corporate communication
  • Solution and customer focus attitude

 

We offer:

  • Permanent contract of employment
  • Competitive salary
  • Work in a people-oriented team with dynamic colleagues and leaders who are committed to exceeding the high standards set by our clients and by ourselves
  • Development within a growing company
  • Induction and initial trainings
  • Office building in the Warsaw city center

 

 

If you are interested, please send your CV in English by clicking "Aplikuj teraz" button.

 

  • Źródło oferty: Absolvent.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony