Money.pl Praca praca Rzeszów Employer Branding Specialist / Project Manager
Nazwa firmy Cyfrowa Foto Sp. z o.o.
Stanowisko Employer Branding Specialist / Project Manager
Kategoria Media/Sztuka/Rozrywka
Lokalizacja Rzeszów
Termin ważności: 2020-08-25

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Finanse/Ekonomia
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Nieokreślone
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Employer Branding Specialist / Project Manager

Ta oferta jest już nieaktualna!


Oferta pracy Employer Branding Specialist / Project Manager


Opis stanowiska:

Działamy w obszarze druku cyfrowego, fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa. Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie to, co najważniejsze - uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje. Zawsze perfekcyjnej jakości i zawsze przykładając maksimum uwagi do tego, aby nie tylko nasz produkt, ale też doświadczenie zakupowe było dla każdej osoby wyjątkowym doświadczeniem. Jesteśmy firmą technologiczną - na każdym etapie produkcji i procesu zakupowego wykorzystujemy najnowocześniejsze rozwiązania i nie boimy się szukać nowych dróg oraz wytyczać trendów.

Pracujemy w atmosferze pełnej kooperacji, inspirując się wzajemnie i wykorzystując nowatorskie metody zarządzania procesami.


  • Stworzenie strategii wizerunkowej i tożsamościowej marki pracodawcy oraz skuteczna realizacja tej strategii

  • Poprowadzenie projektu rebrandingowego marki pracodawcy skierowanego zarówno do wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz 

  • Projektowanie i koordynacja działań w zakresie budowania EVP (Employee Value Proposition)

  • Uczestnictwo w projektach związanych z budowaniem kultury organizacyjnej 

  • Tworzenie i realizacja strategii komunikacji zewnętrznej (w tym między innymi prowadzenie oraz moderowanie kanałów społecznościowych dla marki pracodawcy) 

  • Samodzielne zarządzanie stroną www (marka pracodawcy)

  • Aktywne uczestnictwo w procesie budowania komunikacji wewnętrznej oraz Employee Experience 

  • Samodzielne tworzenie i realizacja kampanii PR, EB dla marki pracodawcy samodzielne tworzenie angażujących tekstów (social media, strona www, artykuły, notki prasowe, wywiady itp.)

  • Inicjowanie i koordynowanie działań związanych z  tworzeniem materiałów wizerunkowych, w tym ścisła współpraca z grafikami, fotografami, filmowcami, programistami itp. 

  • Inicjowanie, a następnie angażowanie pracowników w aktywności budujące naszą zespołową tożsamość opartą na kluczowych wartościach organizacji - pasja, współpraca, emocje-piękno, rozwój 

  • Współorganizacja eventów wewnętrznych jak i zewnętrznych (m.in. targi pracy, konferencje, wywiady, tematyczne wydarzenia wewnątrzfirmowe, dni otwarte itp.)

  • Współpraca z instytucjami,  uczelniami, szkołami oraz firmami zewnętrznymi w zakresie employer brandingu

  • Aktywne kreowanie współpracy z mediami


  • Min.3 letnie doświadczenie w obszarze Employer Brandingu 

  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów EB, PR, marketingowych lub eventowych 

  • Doskonała znajomość narzędzi i kanałów social media (m.in. FB, LinkedIn, IG, YT) 

  • Znajomość zasad i umiejętność samodzielnego tworzenia angażujących tekstów PR-owych oraz employer brandingowych  

  • Znajomość narzędzi do analityki internetowej i social mediowej: Google Analytics, Sotrender, Sentione, Brand24, itp

  • Doskonała znajomość rynku mediowego z kategorii Employer Brandingu, dodatkowym atutem będzie rozbudowana własna sieć kontaktów

  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu "małych" warsztatów inspiracyjnych, kreatywnych, sesji facylitacyjnych  

  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2   


  • Pracę w organizacji, która świadomie i z pełną odpowiedzialnością chce realizować ambitne i angażujące projekty EB

  • Odpowiedzialność i samodzielność w kreowaniu wizji pracodawcy nie tylko na rynku lokalnym  

  • Możliwość realizowania własnych autorskich pomysłów 

  • Dostęp do wiedzy i ekspertów z obszarów m.in. digital marketingu

  • Możliwość dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem, ale także czerpania od innych

  • Pracę z celami oraz projektami w organizacji przekonanej o ważności kultury organizacyjnej i wartości (pasja, współpraca, emocje-piękno, rozwój) 

  • Gwarancja stałego rozwoju 

  • I oczywiście stałą współpracę w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów, elastyczne godziny pracy itd. (o tym w szczegółach już na spotkaniu)

  • Źródło oferty: StepStone.pl
praca Rzeszów | wróć do poprzedniej strony