Money.pl Praca praca Kraków Digital Service Management Operations Analyst
Nazwa firmy HSBC Service Delivery
Stanowisko Digital Service Management Operations Analyst
Lokalizacja Kraków
Termin ważności: 2019-11-04

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Digital Service Management Operations Analyst

Ta oferta jest już nieaktualna!


Oferta pracy Digital Service Management Operations Analyst


Oferta: Necessary on this position: Excel - Excellent Other requirements: Experience level: Mid Proven stakeholder management skills including the ability to negotiate and influence is essential combined with a willingness to challenge Highly organised with attention to detail, strong analytical and numerical skills supported by good knowledge of Excel (pivots, vlookup etc) Highly developed communication skills, both written and verbal, being able to explain complex or technical issues in detail that all can understand The ability to work with and report on complex data from a variety of sources, and to operate effectively where data is ambiguous or incomplete Pragmatic decision making skills, with the ability to make clear judgments, understand the implications and communicate these effectively across different levels Project description: The role holder will provide comprehensive Service Management activities for multiple teams within a fast paced Digital IT environment, helping to facilitate the decision-making required to ensure delivery of accurate data across workstreams. Supporting and facilitating the recruitment life cycle - resource requests and PO/invoicing for perm and non-perm contracts Owning and improving the internal process for People - e.g. facilitation around Staff 'Moves' / New Hires / Exits, Org charts, HR Directory maintenance etc Maintenance, tracking and reporting on operational tasks e.g. Clarity (Timesheets/ Task Allocation / Queries) / Mandatory Training etc Exercise Control, Governance and Reporting around the Digital RTB budget in terms of Cost Management and Cost Realisation including tracking, trend analysis and annual financial planning Acting as the first point of contact to the Central Operating Teams (COO) for Finance / Planning / Risk / HR etc.
  • Źródło oferty: Adzuna
praca Kraków | wróć do poprzedniej strony