Trwa ładowanie...
Praca dla ciebie
Przejdź na

Wzór CV - kierownik rejonu sprzedaży

0
Podziel się:

Przykład CV dla kandydatów na stanowisko: kierownik rejonu sprzedaży

Wzór CV - kierownik rejonu sprzedaży

Paweł Gajos

Prężny, dynamiczny, kreatywny absolwent GWSH w Katowicach z kilkuletnim doświadczeniem i sukcesami na stanowisku* Kierownika działu handlowego* oraz menedżera produktu. Doświadczenia menedżerskie są związane z zasiadaniem w zarządzie spółki z o.o. w* branży logistycznej* oraz ze ścisłą współpracą z firmą zajmującą się* obrotem nieruchomości*.

Umiejętności, charyzma i zaangażowanie sprawiają, że jestem bardzo dobrym kandydatem na stanowisko Kierownik Rejonu Sprzedaży w Państwa firmie.

GSM: 0 798 531 855

E-mail: pawel@lookus.pl

Adres: ul. Wolna 1, Katowice

Data ur.: 11.10.1971 r.

Stan cywilny: kawaler

Doświadczenie:

01.2007 – nadal Kierownik działu handlowego w* Horacy Polska Sp. z o.o.*

Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem handlowców (ok. 20 osób);

Zarządzanie i koordynowanie pracy salonów sprzedaży detalicznej Horacy.pl;

Utrzymywanie kontaktów z dostawcami spoza kraju, oraz dostawcami lokalnymi; Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi partnerami zagranicznymi, oraz strategiczny wśród krajowych partnerów; Rozwój produktowy firmy (analiza konkurencji i poszerzanie gamy produktów spółki), Realizacja planów sprzedaży; Optymalizacja kosztów spółki (analizy i zarządzanie kosztami renegocjacje umów itp.); Rekrutacja pracowników; Organizowanie transportów w firmie, od transportu krajowego przesyłek, poprzez międzynarodowe morskie i lotnicze.

11.2004 – 01.2007 Menedżer produktu w* Horacy Polska Sp. z o.o.*

Główne obowiązki: Budowa działu, pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, rozwój podległych, regionów sprzedaży, koordynacja pracy Regionalnych Przedstawicieli Handlowych.

08.2008 – nadal Prezes Zarządu w KOLOS Sp. z o.o.

Główne obowiązki: Zarządzanie spółką, optymalizacja kosztów, utrzymanie kontaktu z kontrahentami, windykacja należności, współpraca z 11 kierowcami.

10.2003 – 11.2004 Doradca ds. kart kredytowych dla* Playbank Handlowy*.

Główne obowiązki: Budowanie portfela klientów, sprzedaż bezpośrednia, raportowanie wyników sprzedażowych.

O6.2003 – 08.2003 Specjalista ds. sprzedaży usług bankowych INTELIGO.

Główne obowiązki: Oferowanie i sprzedaż kont INTELIGO.

Wykształcenie:

2001 – 2006 Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach; Specjalizacja: Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne; Uzyskany tytuł: magister.

Języki obce:

  • Język angielski: komunikatywnie;
  • Język francuski: w stopniu podstawowym.

Umiejętności:

Obsługa Pakietu MS Office, programu Symfonia, systemy zarządzania portfelem klientów. Koordynacja pracy zespołu sprzedaży.

Odbyte szkolenia:

  • „Zaawansowane techniki sprzedaży. Przejmowanie klientów od konkurencji” prowadzone przez SMG KRC.
  • „Zarządzanie sprzedażą" - Grupa Wydawnicza INFOR S.A.
  • „Certyfikat kompetencji zawodowych przewoźnika w drogowym transporcie międzynarodowym”.
  • Prawo jazdy kat. „B”.

Zainteresowania:

Nowe technologie, salsa, aktywny wypoczynek; basen, rower, snowboard.

cv
list motywacyjny
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)