Money.pl Praca praca Katowice Customer Service Team Leader
Nazwa firmy Hays Office
Stanowisko Customer Service Team Leader
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Katowice
Termin ważności: 2019-03-22

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Agencje doradztwa personalnego
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Customer Service Team Leader

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Customer Service Team Leader

   
rozwiń Customer Service Team Leader with English & French or Italian (nice to have) Accenture Services Sp. z o.o. Job Description Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations.... 2019-10-08 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Customer Service Regional SBU Team Leader PPG Industries Poland Managing, organizing and supervising work of Customer Service Team Acting as primary contact for operational questions and escalations Maintaining thorough and timely communication with internal... 2019-10-10 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Customer Service Team Leader Devire New company on the market in SSC sector , we are looking for specialist for positions of Order to Cash (O2C) / Customer Service Team Leader . Res ponsibilities : Be able to take charge of, inspire... 2019-10-01 Warsaw pracuj.pl
rozwiń Customer Service Team Leader with English & French or Italian (nice to have) Accenture Services Sp. z o.o. Providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries... 2019-10-13 Warszawa Adzuna

Oferta pracy Customer Service Team Leader


Oferta:
Customer Service Team Leader
Katowice
NR REF.: 1116119

Currently, for our Client, an international company which established their business also in Katowice, we are looking for an experienced specialist who will join and coordinate the team of Customer Service.

As a Customer Service Coordinator you will lead team up to 15-20 people, deal with queries from Customers Team in a timely manner, respond to complaints and escalated problems, actively search for solutions that bring satisfaction to clients and build a good company image, participate in regular business reviews and conference calls. Moreover you will maintain accuracy on customer forecast information to support all planning activities as well as maintain accurate and organized customer files. You will also motivate, train and develop your team and create employee commitment and satisfaction. You will have opportunity to actively participate in establishing new Centre in Katowice.

We are looking for a Leaders with strong managerial skills and strong customer orientation. You should be able to share knowledge and constant improvement. Excellent communication and problem solving skills, and experience in coordination of team work is essential as well as fluency in English.

Our Client offer an attractive employment conditions in an effective team work environment. Interesting, responsible and challenging work in international company with recognized reputation and possibilities of professional development.

  • Źródło oferty: infopraca.pl
praca Katowice | wróć do poprzedniej strony