Money.pl Praca praca Gdańsk Customer Service Team Leader
Nazwa firmy People Sp. z o.o.
Stanowisko Customer Service Team Leader
Kategoria Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
Lokalizacja Gdańsk,
Termin ważności: 2019-09-12

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Customer Service Team Leader

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Customer Service Team Leader

   
rozwiń Customer Service Team Leader PEOPLE Sp. z o.o. Leading a Customer Service (order management) team. Managing work allocation and performance appraisal process for the team. Maintaining a high standard of employee engagement. Ensuring a timely... 2019-09-12 Poznań pracuj.pl
rozwiń Customer Service Team Leader PEOPLE Sp. z o.o. Leading a Customer Service (order management) team. Managing work allocation and performance appraisal process for the team. Maintaining a high standard of employee engagement. Ensuring a timely... 2019-09-12 Gdańsk pracuj.pl
rozwiń Customer Service Team Leader PEOPLE Sp. z o.o. Leading a Customer Service (order management) team. Managing work allocation and performance appraisal process for the team. Maintaining a high standard of employee engagement. Ensuring a timely... 2019-09-12 Łódź pracuj.pl
rozwiń Customer Service Team Leader with English & French or Italian (nice to have) Accenture Services Sp. z o.o. Job Description Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations.... 2019-09-09 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Customer Service Team Leader Devire  new company on the market in SSC sector, we are looking for specialist for positions of Order to Cash (O2C) / Customer Service Team Leader.  Responsibilities:  Be able to take charge of,... 2019-09-12 Warsaw infopraca.pl
rozwiń Customer Service Team Leader with English & French or Italian (nice to have) Accenture Services Sp. z o.o. Providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries... 2019-09-11 Warszawa Adzuna

Oferta pracy Customer Service Team Leader


Opis stanowiska:

For our Client - global production company  with its business center in Gdańsk, we are currently looking for:

Customer Service Team Leader


CRS/51/08/2019/KG

Responsibilities:

  • leading a Customer Service (order management) team,
  • managing work allocation and performance appraisal process for the team,
  • maintaining a high standard of employee engagement,
  • ensuring a timely processing of documents related to CS and business processes to be followed,
  • monitoring and ensuring achieving the target levels for related team KPIs / SLAs,
  • recommending and implementing process improvements leading to improve a quality and efficiency of customer service,
  • assisting team members with solving issues,
  • managing relationships with key stakeholders,
  • being responsible of team integration,
  • taking part in recruitment process for new employees,

Requirements:

  • At least 2 years of experience in managerial position in Customer Service,
  • Very good knowledge of English,
  • very good communication and interpersonal skills,
  • strong customer driven focus,
  • professional approach to work,
  • problem solving skills,
  • knowledge of SAP is an asset

Company offers:

  • attractive salary and benefit package,
  • high company standards and culture
  • friendly, international work environment
  • very good office location

I you would like to know more details, send your CV in English

Aplikuj

 

  • Źródło oferty: GoWork.pl
praca Gdańsk | wróć do poprzedniej strony