Money.pl Praca praca Warszawa Customer Service Representative
Nazwa firmy Michael Page International (Poland) Sp. z o.o.
Stanowisko Customer Service Representative
Kategoria Produkcja
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-12-06

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Customer Service Representative

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Customer Service Representative

   
rozwiń Customer Service Representative HRK S.A. Wspieranie celów rozwoju biznesu poprzez zarządzanie zamówieniami, zwrotami oraz raportowanie działań poszczególnym klientom, Zapewnianie możliwie najwyższego poziomu obsługi klienta oraz wsparcia... 2019-12-04 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Customer Service Representative with Russian Majorel Polska ... Customer Service Representative with Russian Majorel Polska Szczecin Szczecin 2019-12-07 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Customer Service Representative with English and German Cargill Poland Sp. z o. o. For example: Sales and order processing, Providing timely answers about order status, invoices, contract balances, Creation of credit/debit notes for customers/clients, Issues involving... Customer... 2019-12-01 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Customer Service Representative Displate Managing Customers needs over the e-mail/phone resolve Customer requests and responding to questions processing complaints and returns delivering high quality standard service cooperation with all... 2019-12-07 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Customer Service Representative with French Majorel Polska E-mail and chat) and supporting individual and business clients in incoming and outgoing communication. ... Customer Service Representative with French Majorel Polska Szczecin Szczecin 2019-12-07 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Customer Service Representative with German - Contact Center Amway Business Services Center Managing customers' business needs over the phone Processing customers' requests and updating data in the computer systems Receiving and responding to questions related to products, promotions,... 2019-12-02 Kraków pracuj.pl
rozwiń Customer Service Representative with French Verifone European Shared Services Sp. z o.o. Customer Service Representative/Order Administrator will be responsible for day-to-day support to VeriFone customers and sales organization in processing sales orders and resolving inquiries Your... 2019-12-05 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Customer Service Representative with Danish language Teleperformance Polska 8500-9000 PLN Gross/month If you know how to shape customer experience handling questions and concerns with passion, professionalism and kindness this job offer is for you! What we have to offer:... 2019-12-07 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Customer Service Representative Poland Nexeo Solutions Poland Sp. z o.o. Processing incoming customer requests and orders. Checking the orders against the customer and purchase order agreements. Instructing and liaising with the warehouses, plants and forwarders to... 2019-12-05 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Customer Service Representative with Hungarian - Contact Center Amway Business Services Center Managing customers' business needs over the phone Processing customers' requests and updating data in the computer systems Receiving and responding to questions related to products, promotions,... 2019-12-02 Kraków, Zabierzów (pow. krakowski) pracuj.pl

Oferta pracy Customer Service Representative


Opis stanowiska:

Nasz skandynawski klient jest wiodącym dostawcą odnawialnych rozwiązań w zakresie opakowań, materiałów biologicznych, konstrukcji drewnianych i papieru na rynkach światowych. Działając w ponad 35 krajach i tworząc unikalne i innowacyjne produkty ekologiczne generuje sprzedaż w wysokości 10,0 mld euro z zamiarem osiągnięcia dalszych udziałów w rynku.


Obecnie poszukujemy osoby, która zadba o to, by firma dotrzymała obietnicy terminowej i pełnej realizacji zamówień klientów. Wymaga to szybkiej komunikacji i aktywnej współpracy w ramach łańcucha dostaw w celu przezwyciężenia potencjalnych problemów, które mogą uniemożliwić realizację tej obietnicy. Przyczynią się Państwo również do rozwoju procedur pracy w ramach Operacyjnego Łańcucha Dostaw.

Opis stanowiska

  • Koordynacja i utrzymanie funkcji przetwarzania zleceń sprzedaży - zamówienia, potwierdzenia, fakturowanie, kredyty itp.
  • Terminowe odpowiadanie na zapytania klientów lub zespołu sprzedaży.
  • Zapewnienie wsparcia Zespołowi Handlowemu w zakresie terminowego udzielania odpowiedzi na zapytania.
  • Zapoznanie się z produktami i procesami, aby ułatwić szybkie udzielanie odpowiedzi na pytania klientów.
  • Uczestnictwo w regularnych przeglądach biznesowych i konferencjach telefonicznych.
  • Współpraca z kierownikami ds. sprzedaży, logistyki, planowania produkcji w fabryce w celu zapewnienia dokładności w zakresie dotrzymywania terminów.
  • Utrzymanie dokładności informacji o prognozach dla klientów w celu wsparcia wszystkich działań związanych z planowaniem.
  • Utrzymanie dokładnych i uporządkowanych plików klientów.
  • Zapewnienie pełnej zgodności z wymogami regulacyjnymi.

  • Min. Roczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego (order management)
  • Zdolność do wykonywania wielu zadań pod presją i obsługiwania kilku zadań jednocześnie przy zachowaniu wysokiej jakości
  • Zdolność do generowania odpowiednich i solidnych relacji biznesowych z klientami
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku zespołowym
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Otwartość i duch pracy zespołowej


  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w efektywnym środowisku pracy zespołowej
  • Odpowiedzialna i pełna wyzwań praca w międzynarodowej firmie o uznanej reputacji.
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Źródło oferty: StepStone.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony