Money.pl Praca praca Kraków Customer Operations Specialist German Speaker
Nazwa firmy Shell Business Operations
Stanowisko Customer Operations Specialist German Speaker
Kategoria Administracja biurowa
Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Kraków
Termin ważności: 2019-07-25
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Customer Operations Specialist German Speaker

Wymagania: pełny opis oferty (w nowym oknie)
Job Description Be the first point of contact for Customers Resolve Customer requests received via all mediums (phone, email, fax) according to agreed service levels and service standards Provide assistance to customer to complete transactions...
  • Źródło oferty: Pracuj.pl
  • Kontakt: więcej (w nowym oknie)
    Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Kraków | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Customer Operations Specialist German Speaker

   
rozwiń Meeter Greeter - telefoniczny onboarding klientów Bank Millennium Witamy nowych klientów banku pomagając aktywować produkty i usługi (np. logowanie do aplikacji, aktywacja karty), wspierając ich w pierwszych dniach współpracy, pokazując jak łatwe i przyjemne jest... 2019-07-19 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Młodszy Specjalista w dziale Obsługi Klienta Wewnętrznego z językiem francuskim Widex Regional Operation Center EMEA Sp. z o.o. Nasze aparaty słuchowe są sprzedawane w ponad 90 krajach na całym świecie. Pomagają one ludziom z ubytkiem słuchu komunikować się lepiej - coś, co jest niezwykle ważne dla jakości ich życia.... 2019-07-10 Wrocław Absolvent.pl
rozwiń Konsultant ds. obsługi korespondencji elektronicznej Bank Millennium Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj swoje talenty zawodowe w Departamencie Bankowości Bezpośredniej ! #Co przed Tobą? Obsługa zapytań Klientów Banku Millennium z zakresu produktów i usług Banku... 2019-07-19 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Administration Assistant JP Weber Specjalizującą się w obszarze transakcji. Od ponad 18 lat zapewnia wsparcie w fuzjach i przejęciach, inwestycjach bezpośrednich oraz restrukturyzacjach, a także w prowadzeniu bieżącej działalności,... 2019-07-09 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Konsultant ds. sprzedaży telefonicznej Bank Millennium Który tworzą ludzie wytrwali w realizacji swoich zadań:) Aktywnie sprzedajemy usługi i produkty bankowe w oparciu o badanie potrzeb klientów. W ten sposób pomagamy naszym klientom realizować ich... 2019-07-19 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Stażysta w Dziale Operacyjnym (Asystent Managera Operacyjnego) Fresh Office Poland Która zajmuje się utrzymaniem czystości powierzchni biurowych w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie oraz na Śląsku. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:   Stażysta w Dziale... 2019-07-01 Kraków Absolvent.pl
rozwiń Asystent/ka ds. administracyjnych - umowa na zastępstwo PwC Zarządzanie kalendarzami, organizację spotkań wyższej kadry menedżerskiej, organizację podróży służbowych, wypełnianie rejestrów czasu pracy, przygotowywanie rozliczeń wydatków służbowych,... 2019-07-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. funduszy unijnych AGROTECH sp. z o.o. Fotowoltaiką oraz doradztwem rolniczym. Możliwe wyjazdy na działki rolne. Zakres obowiązków: sporządzanie wniosków; prace administracyjno-biurowe; prowadzenie ewidencji, zestawień, rejestrów ...... 2019-07-19 Zielona Góra pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Administracji FBSERWIS S A Łódź Zakres zadań: Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjną kontraktu Obsługa reklamacji Prowadzenie bieżących spraw pracowniczych w uzgodnieniu z działem HR Przygotowywanie... 2019-07-08 Łódź pracuj.pl
rozwiń Asystent/ka Działu Sprzedaży FLT Grupa Sp. z o.o. Wsparcie zespołu sprzedażowego w codziennych obowiązkach Wykonywanie bieżących prac biurowo-księgowych Logistyczna obsługa zamówień Kompletacja i sprawny obieg dokumentów Współpraca z innymi... 2019-07-20 Wrocław pracuj.pl