Money.pl Praca praca Łódź Customer Operations Representative with Norwegian
Nazwa firmy Capita (Polska) Sp. z o.o
Stanowisko Customer Operations Representative with Norwegian
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Łódź
Termin ważności: 2019-10-10

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Customer Operations Representative with Norwegian

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Customer Operations Representative with Norwegian

   
rozwiń Telefoniczny Doradca Klienta Biznesowego DATA SYSTEM GROUP sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA Telefoniczne pozyskiwanie Klientów, przedłużanie już zawartych umów oraz budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji administracja bazą klientów prezentowanie oferty i dbałość o wizerunek spółki... 2020-06-17 Poznań pracuj.pl
rozwiń Menager z Własnym Zespołem Sprzedażowym Hymon Energy . Menager z Własnym Zespołem Sprzedażowym Hymon Energy Olsztyn, Ełk Olsztyn, Elk 2020-06-19 Olsztyn, Ełk pracuj.pl
rozwiń Menager z Własnym Zespołem Sprzedażowym Hymon Energy . Menager z Własnym Zespołem Sprzedażowym Hymon Energy Rzeszów Rzeszow 2020-06-19 Rzeszów pracuj.pl
rozwiń Pracownik ds. obsługi klienta STANDARD Z sp. z o.o. Leasingu pracowniczego, szkoleń i doradztwa. Poszukujemy do naszego zespołu osoby zaangażowanej i pewnej siebie. Do głównych obowiązków Specjalisty ds. sprzedaży należeć będzie aktywne pozyskiwanie... 2020-06-19 Dobczyce pracuj.pl
rozwiń Handlowiec - specjalista ds. sprzedaży "ATA" RENATA BINIAŚ Pozyskiwanie klientów, odbiorców oferowanych produktów sprzedaż i dystrybucja surowców energetycznych, przemysłowych, rolnych i ekologicznych ... Handlowiec - specjalista ds. sprzedaży "ATA" RENATA... 2020-06-17 Poznań pracuj.pl
rozwiń Specjalista - Doradca finansowy Phinance S.A. Stawiamy na osoby chcące się rozwijać, pragnące szybko osiągnąć sukces - a co ważniejsze - utrzymać go! ... Specjalista - Doradca finansowy Phinance S.A. Kraków Krakow 2020-06-23 Kraków pracuj.pl
rozwiń Przedstawiciel Handlowy - Branża HoReCa ZARATEX sp. z o.o. Kompleksowa i regularna obsługa klienta na podległym terenie. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji klientów firmy na podległym terenie. Czynny udział w... 2020-06-30 małopolskie pracuj.pl
rozwiń Serwisant - Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie komputerowym ZM Holding Sp. z o.o. Serwisowanie i naprawa laptopów/komputerów; Wymiana podzespołów; Przygotowywanie komputerów do sprzedaży; Diagnozowanie usterek w laptopach i komputerach; Obsługa Klienta stacjonarnego z... 2020-06-18 Kraków pracuj.pl
rozwiń Likwidator Szkód Majątkowych BEST Assistance .. Likwidator Szkód Majątkowych BEST Assistance lubuskie lubuskie 2020-06-30 lubuskie pracuj.pl
rozwiń Regional Sales Manager Volante Polska Sp. z o.o. Budowanie silnej pozycji firmy poprzez profesjonalne doradztwo i sprzedaż w wyznaczonym regionie Prezentacja z zakresu użytkowania oferowanych produktów Specjalistyczne wsparcie klientów wiedzą o... 2020-06-18 małopolskie pracuj.pl

Oferta pracy Customer Operations Representative with Norwegian


Opis stanowiska:

Capita is a leading business services provider with over 70,000 employees, operating in the UK, Europe, India and South Africa. Capita supports clients across a range of sectors, including education, transport, health, life and pensions, insurance, and other private and public sector organisations. 

 

We are currently looking for talented individuals to grow with our team as:

Customer Operations Representative with Norwegian

Workplace: Cork, Ireland OR Łódź, Poland
Department: Customer Service

As Customer Operations Representative you will:

  • Effectively manage incoming customer contact ensuring excellent service standards in the process.
  • Resolve product or service problems by clarifying the customer's complaint, determining the cause of the problem and following through to resolution stage.
  • Provide accurate, valid and complete information by using the correct methods/tools.
  • Assist with processing payments and direct debit details.
  • Identify and assess customer's needs to achieve satisfaction and drive performance.
  • Build sustainable relationships of trust with customers, team members and clients through open and interactive communication.
  • Work to achieve personal and  team targets supplied by your line manager.
  • Communicate and escalate to the Team Manager when necessary, all issues related to account queries in a timely manner.

You are a perfect candidate if you:

  • Are fluent in English (both spoken and written) - Mandatory requirement.
  • Are fluent in Norwegian (both spoken and written) - Mandatory requirement.
  • Have the ability to multi-task, prioritize and manage time effectively.
  • Display strong contact handling and active listening skills.
  • Are able to communicate effectively by tailoring your approach to the needs of the customer.
  • Have proven customer support experience however, this is not a mandatory requirement.

What we can offer you:

  • The opportunity to work in an continuously evolving diverse international and multilingual environment.
  • Involvement in a people centric environment which offers reward and recognition initiatives.
  • Specifically tailored training and development programmes.
  • Attractive company incentives and social benefits.

 

If you are interested, please send your CV in English by clicking "Aplikuj teraz" button.

 As Training and Quality Manager you will be responsible for:

It is noted that the basis for the processing of your personal data in this recruitment process is your voluntary consent. For these reasons we would like to ask you to append the following consent clause to your application documents:
? I hereby freely and consciously give my consent to the processing of my personal information by Capita (Polska) Sp. z o.o. with its registered seat at ul. Lubicz 23, 31-503 Kraków, as a data controller for the purpose of recruitment to the position of Customer Operations Representative for a period of 6 months from the date of sending my CV. I am aware of the possibility to withdrawal my consent at any time and that the withdraw does not affect the legitimacy of the processing that was conducted prior to the withdrawal.
Moreover, it is noted that in case of your wish to participate in future recruitment processes, it is compulsory to additionally append the following consent clause to your application documents:
? I hereby give my consent to the processing of my personal information by Capita (Polska) Sp. z o.o. with its registered seat at ul. Lubicz 23, 31-503 Kraków, as a data controller for the purpose of future recruitment processes for a period of 12 months from the date of sending my CV. I am aware of the possibility to withdraw my consent at any time and that the withdrawal does not affect the legitimacy of the processing that was conducted prior to the withdrawal.

 

 

 

  • Źródło oferty: Absolvent.pl
praca Łódź | wróć do poprzedniej strony