Money.pl Praca praca Warszawa Customer Care Specialist
Nazwa firmy MBE group
Stanowisko Customer Care Specialist
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-03-26

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Agencje doradztwa personalnego
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Customer Care Specialist

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Customer Care Specialist

   
rozwiń Customer Care Specialist Discover Cracow Customer Care Specialist Discover Cracow - 10 lat temu zrealizowaliśmy pierwszą wycieczkę. Należymy do liderów lokalnego rynku turystycznego w Krakowie. Organizujemy czas gościom przybywającym do... 2019-10-09 Kraków Absolvent.pl
rozwiń Customer Care Specialist - English and French Avid Technology Licensing, products registration (predominantly for Avid audio... Customer Care Specialist - English and French Avid Technology Szczecin Szczecin 2019-09-23 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Customer Care Specialist PEOPLE Sp. z o.o. Gain proficiency in all product functionality, learn features, benefits and how they add value to our customers... Customer Care Specialist PEOPLE Sp. z o.o. Warszawa Warszawa 2019-09-27 Warszawa pracuj.pl
rozwiń 2nd Level Customer Care Specialist Transporeon Sp. z o.o. To analyze, troubleshoot and enhance it - you are the one we need! Provide 2nd level support for technical enquiries... 2nd Level Customer Care Specialist Transporeon Sp. z o.o. Kraków Krakow 2019-10-20 Kraków pracuj.pl
rozwiń Customer Care Specialist hapipozyczki.pl ? obsługując Klientów, zgodnie z naszymi standardami (dbając o wysoką jakość i otwarty przykaz), odbierając rozmowy przychodzące lub wykonując połączenia wychodzące - co bardziej lubisz?... 2019-10-20 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Customer Care Specialist L'Oréal We expect that you succeed in: Establishing a personalized relationship with the client in order to optimize the service level. Proactively ensuring order processing and follow-up until the... 2019-10-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Customer Care Specialist With German Workforce Logiq The Customer Care Specialist with German is the first point of contact for the commercial and logistics support. This is done via telephone, email and online channels such as chat, web and portals.... 2019-10-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Customer Care Specialist - język fiński Goldman Recruitment Tworzenie oraz rejestracja zamówień w systemie, mailowy oraz telefoniczny kontakt z Klientem w języku fińskim, budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi, kontakt z dostawcami oraz... 2019-10-17 Katowice pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta i umów finansowania (Customer Care Specialist) Trenkwalder Aktywowanie umów leasingowych, wystawianie faktur okresowych oraz dodatkowych związanych z obsługą umów finansowania, działania administracyjne związane z procesem obsługi klienta, telefoniczna... 2019-10-16 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Customer Care Specialist EASYTRIP .. Customer Care Specialist EASYTRIP Warszawa Warszawa 2019-10-21 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy Customer Care Specialist


Opis stanowiska:
Łączymy pracodawców i kandydatów, świadcząc kompleksowe usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. Obejmują one konsulting oraz wsparcie kreatywne i logistyczne dla pracodawców pod marką MBE:branding, działalność wydawniczą skierowaną do finansistów (serwis rekrutacyjny www.KarierawFinansach.pl oraz przewodnik ,,Kariera w Finansach i Bankowości") oraz obcokrajowców szukających zatrudnienia w Polsce (projekt Careers in Poland), a także system do zarządzania projektami rekrutacyjnymi - AppManager.
Rekrutujemy na stanowisko:
Customer Care Specialist
Warszawa, mazowieckie
Czym będziesz się zajmować:
  • Komunikacją z klientami (obecnie na rynku polskim, a w przyszłości również z klientami zagranicznymi) - chat, email, telefon
  • Rozwiązywaniem problemów klientów
  • Będziesz odpowiedzialny/a za obsługę obecnych i nowych klientów - odpowiadanie na pytania, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, pomoc przy konfiguracji systemu, demo prezentacje oprogramowania.
  • Weźmiesz udział w procesie sprzedażowym, ale nie będziesz brać udziału w aktywnym poszukiwaniu nowych klientów. Natomiast dzięki dobrej opiece nad potencjalnym klientem i zwiększonym zaangażowaniu wobec niego będziesz częścią zamykania procesu sprzedażowego.
  • Będziesz konfigurować i prezentować system nowym klientom online oraz zbierać informacje zwrotne
  • Przyczynisz się do rozbudowy bazy wiedzy i innych elementów wspomagających procesy wdrażania klientów
  • Współpracą z innymi osobami/działami (rozwój produktu, działania marketingowe, sprzedaż)
O Tobie:
  • Bardzo dobrze komunikujesz się w języku polskim i angielskim.
  • Rozmowa z klientami i chęć pomocy im to coś, co uwielbiasz codziennie robić.
  • Jesteś fachowcem w dziedzinie rozwiązywania problemów i z przyjemnością przejmujesz inicjatywę, aby jak najlepiej pomóc czy doradzić klientowi.
  • Łatwo odnajdujesz się w obsłudze oprogramowania, szybko uczysz się nowych systemów i narzędzi, bo Cię to kręci.
  • Jesteś zorientowany/a na cel, chętny/a do nauki i rozwoju.
  • Posiadasz otwartość na zmiany i jesteś odpowiedzialny/a za swoje decyzje - nie boisz się ich podejmować.
  • Mile widziane doświadczenie z oprogramowaniem dla HR i/lub narzędziami typu SaaS
  • Mile widziane doświadczenie lub zainteresowanie marketingiem internetowym
Oferujemy:
  • Pracę na pełen etat z biura w centrum Warszawy
  • Formę umowy dopasowaną do Twoich potrzeb
  • Możliwości rozwoju w dziale obsługi klienta i szlifowania warsztatu w marketingu online
  • Bezpłatny kurs j. angielskiego
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do karty MultisportPlus
  • Nieformalną atmosferę w zgranym zespole
  • Cotygodniową porcję świeżych owoców
  • Źródło oferty: KarierawFinansach.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony