Money.pl Praca praca Warszawa Customer Care Specialist
Nazwa firmy MBE group
Stanowisko Customer Care Specialist
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-07-09
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Customer Care Specialist

Opis stanowiska:
Łączymy pracodawców i kandydatów, świadcząc kompleksowe usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. Obejmują one konsulting oraz wsparcie kreatywne i logistyczne dla pracodawców pod marką MBE:branding, działalność wydawniczą skierowaną do finansistów (serwis rekrutacyjny www.KarierawFinansach.pl oraz przewodnik ,,Kariera w Finansach i Bankowości") oraz obcokrajowców szukających zatrudnienia w Polsce (projekt Careers in Poland), a także system do zarządzania projektami rekrutacyjnymi - AppManager.
Rekrutujemy na stanowisko:
Customer Care Specialist
Warszawa, mazowieckie
Czym będziesz się zajmować:
  • Komunikacją z klientami (obecnie na rynku polskim, a w przyszłości również z klientami zagranicznymi) - chat, email, telefon
  • Rozwiązywaniem problemów klientów
  • Będziesz odpowiedzialny/a za obsługę obecnych i nowych klientów - odpowiadanie na pytania, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, pomoc przy konfiguracji systemu, demo prezentacje oprogramowania.
  • Weźmiesz udział w procesie sprzedażowym, ale nie będziesz brać udziału w aktywnym poszukiwaniu nowych klientów. Natomiast dzięki dobrej opiece nad potencjalnym klientem i zwiększonym zaangażowaniu wobec niego będziesz częścią zamykania procesu sprzedażowego.
  • Będziesz konfigurować i prezentować system nowym klientom online oraz zbierać informacje zwrotne
  • Przyczynisz się do rozbudowy bazy wiedzy i innych elementów wspomagających procesy wdrażania klientów
  • Współpracą z innymi osobami/działami (rozwój produktu, działania marketingowe, sprzedaż)
O Tobie:
  • Bardzo dobrze komunikujesz się w języku polskim i angielskim.
  • Rozmowa z klientami i chęć pomocy im to coś, co uwielbiasz codziennie robić.
  • Jesteś fachowcem w dziedzinie rozwiązywania problemów i z przyjemnością przejmujesz inicjatywę, aby jak najlepiej pomóc czy doradzić klientowi.
  • Łatwo odnajdujesz się w obsłudze oprogramowania, szybko uczysz się nowych systemów i narzędzi, bo Cię to kręci.
  • Jesteś zorientowany/a na cel, chętny/a do nauki i rozwoju.
  • Posiadasz otwartość na zmiany i jesteś odpowiedzialny/a za swoje decyzje - nie boisz się ich podejmować.
  • Mile widziane doświadczenie z oprogramowaniem dla HR i/lub narzędziami typu SaaS
  • Mile widziane doświadczenie lub zainteresowanie marketingiem internetowym
Oferujemy:
  • Pracę na pełen etat z biura w centrum Warszawy
  • Formę umowy dopasowaną do Twoich potrzeb
  • Możliwości rozwoju w dziale obsługi klienta i szlifowania warsztatu w marketingu online
  • Bezpłatny kurs j. angielskiego
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do karty MultisportPlus
  • Nieformalną atmosferę w zgranym zespole
  • Cotygodniową porcję świeżych owoców
  • Źródło oferty: KarierawFinansach.pl
  • Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Customer Care Specialist

   
rozwiń Customer Care Specialist - Ekspert ds. obsługi klienta Focus Telecom Polska Sp. z o.o. Lubisz szukać najlepszych rozwiązań przy wykorzystaniu najnowszych technologii IT? Potrafisz zarządzać swoimi projektami? Jesteś nieustępliwy w docieraniu do źródła sytuacji? Prawdopodobnie to... 2019-03-14 Łódź pracuj.pl
rozwiń Junior Customer Care Specialist with German and English Adecco Poland Sp. z o.o. Managing customers" business needs over e-mail or phone Processing customers' requests and updating data in the computer systems Following prescribed processes Providing customers with all... 2019-03-14 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Customer Care Specialist with French Arche Consulting Sp z o.o. Sp. k. Kontakt z Klientami w języku francuskim, wsparcie pod kątem zgłoszeń w obszarze finansowo-księgowym, wprowadzanie danych oraz zarządzanie bazą informacji w systemie, przygotowywanie raportów i... 2019-03-18 Gdańsk pracuj.pl
rozwiń Customer Care Delivery Specialist in HR Services Alight Solutions Providing telephone and email support for the employees of our clients who contact us with questions about HR procedures or their employment benefits; Explaining how to use the online HR system;... 2019-03-20 Kraków pracuj.pl
rozwiń Customer Care Specialist with Czech Arche Consulting Sp z o.o. Sp. k. Codziennie kontaktujesz się z klientami czeskojęzycznymi, rozwiązujesz pojawiające się problemy z systemem, aplikacjami bądź sprzętem, współpracujesz z zespołem specjalistów IT w zakresie bardziej... 2019-03-18 Katowice pracuj.pl
rozwiń Customer Care Specialist with Hungarian Goldman Recruitment Providing service for customers and/or IBOs according to the set procedures, handling all queries and complaints incoming from customers and/ or IBOs via telephone, chat, e-mail, written letters,... 2019-03-18 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Senior Customer Care Specialist PEOPLE Sp. z o.o. Zapewnienie kompleksowej obsługi klienta (m.in. zamówienia, reklamacje, zwroty) oraz utrzymanie sprawnego i rentownego funkcjonowania działu, zwiększenie satysfakcji, lojalności i utrzymania... 2019-02-20 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Customer Care Specialist with French Arche Consulting Sp z o.o. Sp. k. Kontakt z Klientami w języku francuskim, wsparcie pod kątem zgłoszeń w obszarze finansowo-księgowym, wprowadzanie danych oraz zarządzanie bazą informacji w systemie, przygotowywanie raportów i... 2019-03-18 Katowice pracuj.pl
rozwiń Customer Care Specialist with Swedish Devire Act as a first point of contact for all commercial and logistics questions from internal and external customers via different channels with the aim to identify needs and respond to opportunities;... 2019-03-20 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Social Media Customer Care Specialist INEA S.A. Tworzenie treści, redagowanie oraz zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w... Social Media Customer Care Specialist INEA S.A. Poznań (okolice), Wysogotowo (pow. poznański) Poznan (okolice), Wysogotowo... 2019-03-18 Poznań (okolice), Wysogotowo (pow. poznański) pracuj.pl