Money.pl Praca praca Warszawa Client Service Manager Associate Lift Training Program Warsaw
Nazwa firmy FIS Technology Services
Stanowisko Client Service Manager Associate Lift Training Program Warsaw
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-08-25
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Client Service Manager Associate Lift Training Program Warsaw

Opis stanowiska:

FIS is a global leader in banking and payments technology as well as consulting and outsourcing solutions. With a long history deeply rooted in the financial services sector, FIS serves more than 20,000 institutions in over 130 countries. Headquartered in Jacksonville, Fla., FIS employs more than 55,000 people worldwide and holds leadership positions in payment processing and banking solutions. Providing software, services and outsourcing of the technology that drives financial institutions, FIS is 426 on the Fortune 500 and is a member of Standard & Poor's 500(R)

 

Client Service Manager Associate Lift Training Program Warsaw

 

CSM will manage the relationship role as follows:

  • Ensure optimal service from within all FIS resources, timely, quality responses, and resolutions to requests and incidents.
  • Develop strong working relationships with client, to provide a liaison and escalation point for service related issues.
  • Proactively engage with assigned clients to review service satisfaction, pressure points and constructive feedback for improved client satisfaction and experience.
  • Proactively monitor aging requests and incidents to ensure timely response and resolution.
  • Respond to and solve complaints and problems related to service.
  • Maintain regular, proactive contact with client and coordinate service request reviews.
  • Navigate FIS across CLBT products and groups on behalf of the client to deliver a more cohesive and consistent experience. Coordinate with other CSMs as necessary on behalf of the client.
  • Participate actively in the collection effort toward reducing aging receivables. This should be done primarily by proactively removing obstacles (service disruptions, poor experiences, delayed resolutions) that might prevent a client's willingness to pay.
  • Investigate, research, and resolve issues or concerns pertaining to client accounts.
  • Address and respond to client inquiries.
  • Accept and achieve retention-related targets, such as monetary amounts and/or client types.
  • Connect clients to useful resources, such as Service Desk tools, portal tools, training courses and materials, user groups, research studies, key experts, etc.

 

The successful CSM will manage business critical issues and escalations as follows:

  • Understand the end-to-end service experience; will not limit thinking and scope to only product support. The barrier phrase, "not my job or area" will not be thought or spoken when required to orchestrate a solution for the client.
  • Mobilize resources and resolutions without the direct authority to do so. The ability to influence and represent priority for the client is key.
  • Listen carefully to the client's problem, to clearly understand the impact and consequence to the business and critical time constraints. Communicate and articulate client needs to FIS resources.
  • Oversee the integration and collaboration of all service delivery units and the wider "virtual" service team, ensuring internal attention is focused on specific client service and support issues.
  • Coordinate engagement of the appropriate teams, impact meetings and ensure management is aware of the issues(s). It is the respective business units' responsibility to own and resolve the issue(s).
  • Manage non-standard communication to the client. If a client requires alternate communications outside of the normal support or bulletin communications, the CSM will work with the client to establish these expectations.

 

We Offer:

  • Competitive salary.
  • Private medical care.
  • Life insurance.
  • Fresh fruits and cookies every week.
  • Benefit Multisport.
  • Brand new office space.
  • Chill and game room.

If you are interested, please send your CV in English by clicking "Aplikuj teraz" button.

  • Źródło oferty: Absolvent.pl
  • Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Client Service Manager Associate Lift Training Program Warsaw

   
rozwiń Product Specialist - Client Services Lift Training Program Warsaw FIS Technology Services With a long history deeply rooted in the financial services sector, FIS serves more than 20,000 institutions in over 130 countries. Headquartered in Jacksonville, Fla., FIS employs more than 55,000... 2019-07-26 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Meeter Greeter - telefoniczny onboarding klientów Bank Millennium Witamy nowych klientów banku pomagając aktywować produkty i usługi (np. logowanie do aplikacji, aktywacja karty), wspierając ich w pierwszych dniach współpracy, pokazując jak łatwe i przyjemne jest... 2019-07-19 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Sprzedawca - Kasjer Martes Sport Sp. z o. o. Profesjonalna obsługa klienta Praca z kasą fiskalną Dbanie o ekspozycję i estetyczny wygląd sklepu ... Sprzedawca - Kasjer Martes Sport Sp. z o. o. Krasnystaw, Lublin, Radzyń Podlaski Krasnystaw,... 2019-08-11 Krasnystaw, Lublin, Radzyń Podlaski pracuj.pl
rozwiń Sprzedawca-Kasjer Biedronka, Łęczyca - część etatu Jeronimo Martins Polska S.A. - UMOWĘ O PRACĘ, NA CZĘŚĆ ETATU, BEZ OKRESU PRÓBNEGO, - atrakcyjne wynagrodzenie plus premia frekwencyjna i uznaniowa, - możliwość rozwoju i awansu, - kartę multisport, - możliwość skorzystania z... 2019-08-13 Łęczyca pracuj.pl
rozwiń Asystent Działu Sprzedaży Samochodów Staszak Spółka Jawna Weryfikacja i przygotowanie kompletnych dokumentów handlowych poszczególnych transakcji Nadzór nad procesem przyjęcia dostaw samochodów Odpowiedzialność za stan wizualny samochodów ekspozycyjnych i... 2019-08-08 Szamotuły (okolice), Duszniki (pow. szamotulski) pracuj.pl
rozwiń Przedstawiciel Handlowy T-Mobile Posiada doświadczenie we współpracy z Klientami biznesowymi potrafi aktywnie pozyskiwać Klientów i budować długofalowe relacje jest nastawiona na realizację celów uważa, że praca w branży... 2019-08-13 kujawsko-pomorskie pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. windykacji Grupa Ubezpieczeniowa UNIQA Cechuje Cię wysoka dbałość o szczegóły a równocześnie potrafisz świetnie negocjować i rozmawiać z klientem, czekamy właśnie na Ciebie. W ramach Twojej przyszłej roli... Specjalista ds. windykacji... 2019-08-15 Łódź pracuj.pl
rozwiń Magister Farmacji Ziko Apteka sp. z o.o. Dla których misją jest niesienie pomocy i wsparcie Pacjentów. ... Magister Farmacji Ziko Apteka sp. z o.o. Grójec, Otwock, Warszawa, Żyrardów Grojec, Otwock, Warszawa, Zyrardow 2019-08-15 Grójec, Otwock, Warszawa, Żyrardów pracuj.pl
rozwiń Pracownik działu sprzedaży Klient Pracuj.pl Obsługa klientów w siedzibie oddziału w zakresie sprzedaży Obsługa zamówień klientów z rejonu woj. mazowieckiego Nadzór na stanami magazynowymi ... Pracownik działu sprzedaży Klient Pracuj.pl... 2019-07-24 Konstancin-Jeziorna pracuj.pl
rozwiń Przedstawiciel Handlowy (artykuł medyczne) Human Resources Poland Kompleksowa obsługa Klienta zgodna z polityką firmy (doradztwo, ofertowanie, realizowanie zamówień, monitorowanie płatności). Pozyskiwanie nowych Klientów oraz dbanie o relacje z obecnymi... 2019-08-01 lubelskie pracuj.pl