Money.pl Praca praca Warszawa Client Service Manager Associate Lift Training Program Warsaw
Nazwa firmy FIS Technology Services
Stanowisko Client Service Manager Associate Lift Training Program Warsaw
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2019-08-25

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Client Service Manager Associate Lift Training Program Warsaw

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Client Service Manager Associate Lift Training Program Warsaw

   
rozwiń Inspektor terenowy AVS Polska Sp. z o.o. Możliwość pracy na całość lub część etatu Wymagania: prawo jazdy kategorii B biegłość obsługi komputera i urządzeń elektronicznych zamieszkanie na terenie regionu mile widziane doświadczenie w... 2020-02-13 pomorskie pracuj.pl
rozwiń Przedstawiciel handlowy MAG-KRAK A. i R. Pluta Sp. Jawna Budowanie, utrzymanie i rozwój relacji z aktualnymi kontrahentami firmy Pozyskiwanie nowych klientów Realizacja założonych celów sprzedażowych i jakościowych Raportowanie wyników sprzedaży... 2020-02-22 Bydgoszcz, Toruń pracuj.pl
rozwiń Technical customer care specialist media-press.tv SA Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pierwszym kontaktem w komunikacji pomiędzy naszymi międzynarodowymi klientami a działem informatycznym i zespołami redakcyjnymi. To nie jest stanowisko... 2020-02-18 Kraków pracuj.pl
rozwiń Asystent/asystentka rezydenta Rainbow Tours S.A. In. Chorwacja, Grecja, Hiszpania, Włochy, Turcja) w sezonie Lato 2020, komunikatywnych i dobrze organizujących swoją pracę. Do obowiązków osób na stanowisku asystent rezydenta należy obsługa...... 2020-02-17 świętokrzyskie pracuj.pl
rozwiń Przedstawiciel Handlowy - doradca techniczny SKAŁA TYCHY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. Pozyskiwanie nowych inwestycji (inwestorzy, firmy wykonawcze, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe) nawiązywanie współpracy z projektantami i architektami; obsługa istniejącej sieci dystrybucji i... 2020-02-19 opolskie pracuj.pl
rozwiń Doradca Klienta - Dział: Rekreacja Media Expert A został z nami na ponad 20 lat. Zaczynał od skręcania i sprzedaży rowerów, dziś jest dyrektorem. Jeśli więc jesteś ,,złotą rączką", a do tego lubisz kontakt z ludźmi, to możesz pójść śladami... 2020-02-19 Barlinek, Białogard, Chojna, Choszczno, (więcej w ofercie) pracuj.pl
rozwiń Bankier ds. Bankowości Hipotecznej - kanał pośrednicy ALIOR BANK Która polega na: realizacji założonych planów sprzedażowych aktywnym pozyskiwaniu oraz budowaniu relacji z pośrednikami finansowymi kompleksowej obsłudze wniosków kredytowych od pośredników... 2020-02-22 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi klienta MediaMarkt Bieżącym kontaktem z Klientami odwiedzającymi market, jak i zamawiającym przez internet Przyjmowaniem reklamacji i zwrotów Przygotowaniem sprzętu do wysyłki kurierskiej i przyjmowaniem naprawionego... 2020-02-21 Bielsko-Biała, Chorzów, Gliwice, Katowice, (więcej w ofercie) pracuj.pl
rozwiń Doradca Klienta Santander Bank Polska W którym możesz: wspierać klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych budować długotrwałe relacje z klientami Banku i pozyskiwać nowych zapewniać profesjonalną obsługę klienta z... 2020-02-21 Lublin pracuj.pl
rozwiń Doradca Klienta Verona Pracy dla prężnie rozwijającej się marki jubilerskiej w otoczeniu ciekawych i innowacyjnych wzorów biżuterii, szkoleniach sprzedażowych i produktowych, wspomagających wdrożenie jak i rozwój Twoich... 2020-02-18 Bydgoszcz pracuj.pl

Oferta pracy Client Service Manager Associate Lift Training Program Warsaw


Opis stanowiska:

FIS is a global leader in banking and payments technology as well as consulting and outsourcing solutions. With a long history deeply rooted in the financial services sector, FIS serves more than 20,000 institutions in over 130 countries. Headquartered in Jacksonville, Fla., FIS employs more than 55,000 people worldwide and holds leadership positions in payment processing and banking solutions. Providing software, services and outsourcing of the technology that drives financial institutions, FIS is 426 on the Fortune 500 and is a member of Standard & Poor's 500(R)

 

Client Service Manager Associate Lift Training Program Warsaw

 

CSM will manage the relationship role as follows:

  • Ensure optimal service from within all FIS resources, timely, quality responses, and resolutions to requests and incidents.
  • Develop strong working relationships with client, to provide a liaison and escalation point for service related issues.
  • Proactively engage with assigned clients to review service satisfaction, pressure points and constructive feedback for improved client satisfaction and experience.
  • Proactively monitor aging requests and incidents to ensure timely response and resolution.
  • Respond to and solve complaints and problems related to service.
  • Maintain regular, proactive contact with client and coordinate service request reviews.
  • Navigate FIS across CLBT products and groups on behalf of the client to deliver a more cohesive and consistent experience. Coordinate with other CSMs as necessary on behalf of the client.
  • Participate actively in the collection effort toward reducing aging receivables. This should be done primarily by proactively removing obstacles (service disruptions, poor experiences, delayed resolutions) that might prevent a client's willingness to pay.
  • Investigate, research, and resolve issues or concerns pertaining to client accounts.
  • Address and respond to client inquiries.
  • Accept and achieve retention-related targets, such as monetary amounts and/or client types.
  • Connect clients to useful resources, such as Service Desk tools, portal tools, training courses and materials, user groups, research studies, key experts, etc.

 

The successful CSM will manage business critical issues and escalations as follows:

  • Understand the end-to-end service experience; will not limit thinking and scope to only product support. The barrier phrase, "not my job or area" will not be thought or spoken when required to orchestrate a solution for the client.
  • Mobilize resources and resolutions without the direct authority to do so. The ability to influence and represent priority for the client is key.
  • Listen carefully to the client's problem, to clearly understand the impact and consequence to the business and critical time constraints. Communicate and articulate client needs to FIS resources.
  • Oversee the integration and collaboration of all service delivery units and the wider "virtual" service team, ensuring internal attention is focused on specific client service and support issues.
  • Coordinate engagement of the appropriate teams, impact meetings and ensure management is aware of the issues(s). It is the respective business units' responsibility to own and resolve the issue(s).
  • Manage non-standard communication to the client. If a client requires alternate communications outside of the normal support or bulletin communications, the CSM will work with the client to establish these expectations.

 

We Offer:

  • Competitive salary.
  • Private medical care.
  • Life insurance.
  • Fresh fruits and cookies every week.
  • Benefit Multisport.
  • Brand new office space.
  • Chill and game room.

If you are interested, please send your CV in English by clicking "Aplikuj teraz" button.

  • Źródło oferty: Absolvent.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony