Money.pl Praca praca Kraków Benefits Administrator
Nazwa firmy Aon
Stanowisko Benefits Administrator
Kategoria Administracja biurowa
Lokalizacja Kraków
Termin ważności: 2019-10-27

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Benefits Administrator

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Benefits Administrator

   
rozwiń Analityk ds. pożyczek w Departamencie Pożyczek i Poręczeń Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Analiza wniosków o pożyczki Badanie sprawozdań finansowych pełnej i uproszczonej księgowości Przygotowywanie ratingu przedsiębiorstwa Ocena wskaźników finansowych firmy Weryfikacja zdolności...... 2020-06-16 Łódź pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. finansów WRI INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 01 SPÓŁKA KOMANDYTOWA Administracyjne wsparcie pracowników w codziennych zadaniach organizacja spotkań (w tym: zarządzanie kalendarzem) wprowadzanie faktur do systemu współpraca z księgowością zewnętrzną oraz działem... 2020-06-24 Ząbki pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży PHINANCE S.A. Zapewnienie przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi szczeblami współpracowników w firmie, Wykonywanie prac administracyjno-biurowych (telefon, mail, fax, zamówienia materiałów biurowych),...... 2020-06-18 Gdynia pracuj.pl
rozwiń Asystent/Asystentka Prezesa Sural Nieruchomości Bieżące wsparcie przełożonego, organizacja spotkań służbowych zewnętrznych i wewnętrznych, prowadzenie kalendarza, grafiku, przygotowanie i obsługa spotkań z klientami firmy (w tym... 2020-06-19 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Pracownik biurowo - magazynowy SELS sp. z o.o. spółka komandytowa Wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych. Kompletacja towarów zgodnie z zamówieniem. Pakowanie przesyłek wychodzących. Przygotowywanie w systemie dokumentów transportowych (listy... 2020-06-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Koordynator szkoleń językowych SELECT Training Solutions s.c., Organizacja kursów językowych i ich administracyjna obsługa Opieka nad realizowanymi weryfikacjami językowymi Dbanie o płynny przepływ informacji i... Koordynator szkoleń językowych SELECT Training... 2020-06-29 Kraków pracuj.pl
rozwiń Office Assistant MT RECYCLING PLASTICS sp. z o.o. Office Assistant Responsibilities: Assist in management of the buyer department and other staff Docuement making required by superior Polish and English translation or interpretation occasionally... 2020-06-15 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. administracyjno-prawnych INTELECOM Sp. z o. o. Sp. k. Sporządzanie oraz analiza umów handlowych obsługa formalna realizowanych kontraktów sporządzanie pism urzędowych prowadzenie korespondencji z inwestorami, kontrahentami oraz organami administracji... 2020-06-15 Olsztyn pracuj.pl
rozwiń Recepcjonista/ka ANPATU sp. z o.o. Estetyki i zdrowia. Do takiej ekipy dołączysz. kogo szukamy? człowieka z dobrą energią! Otwartego na wyzwania, nowe rzeczy i pracę. Osoby dla której obsługa klienta będzie... Recepcjonista/ka... 2020-06-17 Katowice pracuj.pl
rozwiń Project Manager ds. Otwartego Systemu Archiwizacji CENTRUM ARCHIWISTYKI SPOŁECZNEJ Zarządzanie zespołem osób bezpośrednio podległych i koordynacja działań firm współpracujących, planowanie strategii rozwoju systemu OSA, ustalanie priorytetów w zakresie prac nad systemem OSA,... 2020-06-15 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy Benefits Administrator


Opis stanowiska:

Benefits Administrator

 

Is this job for me?

You are looking for a job in a stable international company where you can start your career, take advantage of training programs and build up your skills step-by-step. Although you don't have much professional experience, you learn fast and are interested in developing in an administrative role that allows you to develop your analytical and communication skills.

What you will need to get this job:

  • very good English - you need to be at least B2+ (on the CEFR scale) because you'll be using English every day
  • good excel skills - at least at an intermediate level because it's a key working tool for this role
  • attention to detail - you need to be able to keep track of lots of data and enjoy working at a fast pace
  • a bachelor's or master's degree in economic, finance or maths would be useful, but is not essential

In your first three months:

  • you'll learn how we provide health insurance for clients and what their needs are
  • you'll get to know our team of benefits experts in different countries
  • you'll become familiar with some tools that we use to offer and track health insurance

What you'll do once you're fully trained:

  • organize health insurance for our clients in the UK
  • use and develop your analytical skills to track data and manage issues
  • help to set up and test new online platforms to meet specific clients' needs

We offer?

  • FREE DENTAL CARE

Health insurance that gives acces to 1700 medical centers across the country including free dental car

  • NEW OFFICE IN ZABŁOCIE

Take a virtual walk here >>

  • FLEXIBLE BENEFITS PACKAGE

Multispord cards, insurance, retail vouchers and more

  • TASTY FRESHLY GROUNDED COFFEE

Black, Espresso, Cappuccino, Americano, Flat White...we have it all

  • UNIQUE WORKPLACE CULTURE

No formal dress code or managers hidden behind closed doors

  • WORK LIFE BALANCE

Flexible workings hours and an option to work from home allow you to adjust the work to your lifestyle

  • INTERNAL CAREER OPPORTUNITIES

Change or advance your career within Aon. Almost half of our senior specialist started in junior roles at Aon

  • DEVELOPMENT OPPORTUNITIES

A wide range of internal and external courses available, including courses for 8 different languages

  • WELLBEING AWARENESS

Benefits focused on your welfare, lots of social events and time set aside for charity

 

If you are interested, please send your CV in English by clicking "Aplikuj teraz" button.

  • Źródło oferty: Absolvent.pl
praca Kraków | wróć do poprzedniej strony