Money.pl Praca praca Wołomin Asystentka Zarządu
Polecane oferty pracy w mieście Wołomin
Nazwa firmy DPM Sp. z o.o.
Stanowisko Asystentka Zarządu
Lokalizacja Wołomin
Termin ważności: 2020-08-01

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Służba zdrowia
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Asystentka Zarządu

Ta oferta jest już nieaktualna!


Oferta pracy Asystentka Zarządu


Oferta: Naszym Klientem jest firma będąca jedną z wiodących firm konsultingowych, o zasięgu międzynarodowym. Firma obecna jest na rynku od kilkunastu lat. W związku z jej dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Zarządu Miejsce pracy: Warszawa OM/07/DPM/MW dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, obsługa urządzeń biurowych, umawianie spotkań biznesowych, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu, bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów i faktur, monitorowanie rozmów telefonicznych, przyjmowanie wyznaczonych interesantów, kontakt z klientami, organizacja i obsługa spotkań Zarządu, współpraca z innymi biurami. doświadczenie na podobnym stanowisku, dobra znajomość języka angielskiego (min. B2), znajomość języka czeskiego i słowackiego będzie dużym plusem, mile widziana znajomość języka rosyjskiego, dobra znajomość pakietu MS Office, nienaganna kultura osobista, gotowość do wyjazdów służbowych, czynne prawo jazdy kat. B. stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju w firmie o zasięgu międzynarodowym, atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych, w tym: karta Multisport, opieka zdrowotna, wydarzenia integracyjne, szkolenia wewnętrzne.
  • Źródło oferty: Adzuna
praca Wołomin | wróć do poprzedniej strony