Money.pl Praca praca Zamość ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Nazwa firmy Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Kategoria Administracja biurowa
Lokalizacja Zamość
Termin ważności: 2019-12-31
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Oferta:

Numer oferty: StPr/19/3370


Obowiązki:

Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej członkow zarządu, wspieranie pracy i działania członków zarządu, sporządzanie na potrzeby członków niezbedne raporty i zestawienia, odpowiadanie za sprawną obsługę spotkań i narad członkówzarządu oraz sporządzanie protokołów ze spotkań, koordynowanie działań w zakresie organizacji spotkań zarządu, organizowanie i zapewnianie obsługi technicznej telekonferencji i wideokonferencji, tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej zarządu z podległymi jednostkami, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnetrznych, prowadzenie kalendarza spotkań członków zarządu, wspieranie zarządu w realizacji ich bieżących zadań zawodowych, organizowanie wyjazdów służbowych członków zarządu, obsługiwanie korespondencji firmowej kierowanej do członków zarządu, sporządzanie korespondencji wychodzącej od zarządu do podległych jednostek organizacyjnych i podmiotów zewnętrznych, zarządzanie pracą sekretariatu biura zarządu, aktywna współpraca z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w celu zapewnienia sprawnej obsługi zarządu, archiwizowanie dokumentacji, obsługa wszelkich spotkań, rad budowy odbywających się w biurze, wykonywanie bieżących poleceń przełożonego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat. B
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo

Pozostałe wymagania:

  • Znajomość ustawy prawo budowlane, ustawy o prawo zamówień publicznych. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.


Miejsce pracy: Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

  • Źródło oferty: infopraca.pl
  • Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Zamość | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

ASYSTENT/KA ZARZĄDU

   
rozwiń Asystent / Asystentka Zarządu Fundacja Teraz Polska Organizacja kalendarza i spotkań zarządu Obsługa sekretariatu - ewidencja i nadawanie korespondencji, obieg dokumentów, przepływ informacji, obsługa gości fundacji Organizacja podróży służbowych... 2019-11-30 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Asystent/ka Zarządu Kronospan In.: Realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez Zarząd; Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację...... 2019-12-05 Jasło, Pustków (pow. dębicki) pracuj.pl
rozwiń Asystent(ka) Biura Zarządu LEDIKO sp. z o.o. Prowadzenie spraw bieżących spółki z o.o. w zakresie administracji i księgowości Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym prowadzącym księgowość i kadry... Asystent(ka) Biura Zarządu LEDIKO sp.... 2019-12-04 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Asystent/ka Członka Zarządu KAUFLAND Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz z wykorzystaniem programu Excel i Power Point redagowanie pism i wiadomości służbowych, tłumaczenie dokumentów służbowych przygotowywanie i... 2019-12-06 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Asystent/-ka Zarządu Logstor Polska Sp. z o.o. Nadzór nad całokształtem spraw organizacyjnych i administracyjnych - dbałość o stan powierzchni biurowych, Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz archiwizacja dokumentacji Spółki oraz Spółek... 2019-12-10 Zabrze pracuj.pl
rozwiń Asystent/ka Biura Zarządu Aida Project Sp. z o.o. Obsługa biura firmy Przygotowywanie raportów Koordynowanie właściwego obiegu informacji oraz korespondencji w biurze Organizowanie spotkań i podróży służbowych Pomoc w przygotowaniu dokumentów... 2019-11-26 Swarzędz pracuj.pl
rozwiń Asystent/ka Zarządu PEOPLE Sp. z o.o. Nadzór nad harmonogramem dnia pracy Prezesa Zarządu - prowadzenie kalendarza, optymalizacja czasowa spotkań, wyjazdów ) Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych z udziałem Prezesa Zarządu... 2019-12-10 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Asystent / Asystentka Biura Zarządu Ptak Warsaw Expo Sp. z o.o. Prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja i koordynacja harmonogramu spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Prowadzenie sprawozdań ze spotkań, opieka nad aktualizowaniem statusu realizacji zadań po... 2019-12-04 Warszawa (okolice), Nadarzyn (pow. pruszkowski) pracuj.pl
rozwiń Asystent/-ka Zarządu Kristensen Group Investments Sp. z o.o. Współpracą z firmami zapewniającymi bieżącą obsługę administracyjną spółek z grupy (kurierzy, poczta, dostawcy materiałów biurowych, sieci komórkowe, firma sprzątająca, ubezpieczyciele, warsztaty... 2019-11-29 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Asystentka/Asystent Prezesa Zarządu Home Invest Sp. z o.o. Poszukujemy osoby, która wykorzystując swoją wiedzę, umiejętności i doświadczenie będzie odpowiedzialna za bezpośrednią współpracę z Prezesem Zarządu Grupy Kapitałowej Home Invest składającej się z... 2019-11-18 Warszawa pracuj.pl