Money.pl Praca praca Warszawa Asystent/ka ds. telefonicznej obsługi Klienta
Nazwa firmy Sobiesław Zasada Warszawa
Stanowisko Asystent/ka ds. telefonicznej obsługi Klienta
Kategoria Obsługa klienta/Call Center
Lokalizacja Warszawa,
Termin ważności: 2020-05-08
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Asystent/ka ds. telefonicznej obsługi Klienta

Opis stanowiska:

Autoryzowany Dealer Volkswagen oraz Partner Serwisowy Skoda i Audi Sobiesław Zasada Warszawa poszukuje doświadczonych kandydatów na stanowisko:

Asystent/ka ds. telefonicznej obsługi Klienta

Obowiązki
?        profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów,
?        umawianie spotkań dla specjalistów ds. sprzedaży flotowej,
?        identyfikację i pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji z dotychczasowymi Klientami,
?        sprzedaż telefoniczną,
?        prowadzenie bazy oraz tworzenie raportów (praca na systemie CRM dedykowanym dla branży motoryzacyjnej)

Wymagania

?        doświadczenie w pracy w call center - warunek konieczny

?        komunikatywność

?        podstawowa znajomość technik sprzedaży i/lub windykacji

?        umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon

?        motywacja i entuzjazm - szukamy osób, które lubią pracę z klientem

?        odpowiedzialność

?        umiejętność radzenia sobie ze stresem i rutyną

?        wykształcenie min. średnie

?        znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

?        otwartość na bardzo, bardzo, bardzo... częste rozmowy telefoniczne :)

Oferujemy

Oferujemy pracę zmianową na umowę o pracę na podstawie systemu motywacyjnego oraz niezbędne narzędzia do pracy.


 

Aplikuj

 

W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych dokumentach w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE."

  • Źródło oferty: GoWork.pl
  • Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Asystent/ka ds. telefonicznej obsługi Klienta

   
rozwiń Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie] Bank Millennium S.A. Osób podchodzących do zadań z dużym entuzjazmem, lubiących rozmawiać przez telefon, potrafiących słuchać oraz prowadzić konwersacje z Klientami w przyjaznym tonie, a do tego mających wykształcenie... 2020-03-31 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie] Bank Millennium S.A. Osób entuzjastycznie podchodzących do zadań, z wykształceniem minimum średnim lub będących w trakcie studiów, a także takich, które umieją wykorzystać doświadczenie uzyskane w innej branży. Istotne... 2020-03-31 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Banku [rekrutacja prowadzona online] Nest Bank S.A. Które cenią sobie umowę o pracę oraz pozytywną atmosferę w pracy. To Ty wybierasz czy chcesz pracować w pełnym, czy niepełnym wymiarze godzin. Nie masz doświadczenia w branży, wykształcenia... 2020-03-26 Gdańsk pracuj.pl
rozwiń Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie] Bank Millennium S.A. Mocną Pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.   Obecnie poszukujemy do Banku Millennium... 2020-04-01 Warszawa KarierawFinansach.pl
rozwiń Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Bank Millennium S.A. Bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.  Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych... 2020-03-30 Wrocław KarierawFinansach.pl