Money.pl Praca praca Poznań

Asystent działu administracji (m/k)

Nazwa firmy Trenkwalder
Stanowisko Asystent działu administracji (m/k)
Kategoria Administracja biurowa
Lokalizacja Poznań
Termin ważności: 2017-10-14

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Agencje doradztwa personalnego
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony
Superoferty
  • Posadzkarz / Glazurnik / Kafelkarz
    abacent personalservice GmbH,
  • Elektryk od 22.01. (Bawaria oraz Badenia-Wittembergia)
    abacent personalservice GmbH, Bawaria
  • Ślusarz, Ślusarz / mechanik w Kassel
    abacent personalservice GmbH, Kassel
  • Ślusarz konstrukcji stalowych w Villingen-Schwenningen
    abacent personalservice GmbH, Villingen-Schwenningen
Profile pracodawców
HICRON Sp. z o.o. Most Wanted! HR Consulting Group Sp. z o.o. Dino Polska S.A. Hoop Polska Sp. z o.o.

Oferta pracy Asystent działu administracji (m/k)

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Asystent działu administracji (m/k)

   
rozwiń Praktykant/ka w Biurze Rachunkowym TAX CARE S.A. Dynamiczny rozwój dzięki szerokiemu spectrum przypadków księgowych; profesjonalne wsparcie wysoko wykwalifikowanej księgowej; niepowtarzalną atmosferę wśród młodych, ambitnych i otwartych ludzi;... 2018-01-10 Gdańsk pracuj.pl
rozwiń Przedstawiciel Farmaceutyczny PharmaVitae Sp. z o.o. Sp. k. Wdrażanie działań promocyjnych w aptekach. Edukowanie farmaceutów w zakresie produktów firmy. Budowanie i utrzymanie dystrybucji produktów firmy. Budowanie długotrwałych relacji z klientami.... 2018-01-04 łódzkie pracuj.pl
rozwiń Sekretarka / Sekretarz Koree Sp. z o.o. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obsługa programu COMARCH ERP, obsługa centrali telefonicznej, sporządzanie korespondencji w języku polskim i angielskim, administracyjne... 2018-01-09 Pruszków (okolice), Michałowice-Osiedle (pow. pruszkowski) pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. obsługi zleceń August Faller Sp. z o.o. Opracowywanie zleceń produkcyjnych, dbanie o terminową realizację zleceń, sporządzanie niezbędnej dokumentacji (teczki zleceń, korekty dokumentów, faktury), dokonywanie zakupów surowców, materiałów... 2018-01-12 Łódź pracuj.pl
rozwiń Recepcjonistka Orienta Polska Umawianie klientów na wizyty oferowanie usług salonu publikowanie treści w mediach społecznościowych (tworzenie postów, publikacja zdjęć) codzienna współpraca z biurem rachunkowym/ księgowością ...... 2017-12-29 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Branch Data Administrator Future Electronics Polska sp. z o.o. Accuracy to amend and maintain information given in Future's CRM system and provide our Suppliers with the data in accurate manner within set time frames (24 h) Keeping contact with our colleagues... 2018-01-11 Gdańsk pracuj.pl
rozwiń Recepcjonistka / Recepcjonista Business Link Profesjonalnej obsłudze administracyjnej recepcji obsłudze korespondencji e-mail i rozmów telefonicznych zarządzaniu wewnętrznymi portalami rezerwacyjnymi nadzorowaniu pracy serwisu sprzątającego... 2018-01-11 Poznań pracuj.pl
rozwiń Samodzielny referent ds. obsługi studentów Uniwersytet Medyczny w Łodzi Stanowisku należało będzie w szczególności obsługuje administracyjnie studentów. opracowuje dokumenty związane z nostryfikacją. organizuje posiedzenia Komisji Zdrowotnych. organizuje praktyki... 2018-01-08 Łódź pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. Controllingu Wydawnictwo C.H.BECK Warszawa, ul. Bonifraterska 17 www.beck.pl Zapraszamy osoby, które mają minimum 1-2-letnie doświadczenie w Wielkiej Czwórce w obszarze księgowości, analizy finansowej, kontrolingu lub audytu .... 2018-01-14 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Pracownik BackOffice Finance Care - weryfikacja dokumentów - przygotowywanie raportów - obsługa aplikacji bankowych - wprowadzanie danych oraz zmian do wykazów i rejestrów OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: - statusu studenta studiów... 2018-01-12 Poznań pracuj.pl


Oferta pracy Asystent działu administracji (m/k)


O firmie: Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych. Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Opis stanowiska: Obowiązki:
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracownika,
  • weryfikacja poprawności prowadzonych akt osobowych,
  • archiwizacja dokumentów,
  • bieżąca obsługa korespondencji.
Wymagania: Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku bądź też chęć jego nabycia,
  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy,
  • skrupulatność, dokładność,
  • otwartość na współpracę w zespole i komunikatywność.
Oferta: Oferujemy:
  • praktyki w czołowej agencji pracy,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o międzynarodowym zasięgu,
  • proponujemy elastyczne godziny pracy - 20 godzin tygodniowo,
  • wdrożenie do nowych obowiązków oraz pracę w zespole doświadczonych osób.
  • Źródło oferty: gratka.pl
praca Poznań | wróć do poprzedniej strony

Serwis prowadzony przy współpracy:
szybkopraca pracuj.pl praca.pl
Gazetapraca.pl infopraca Przedstawiciele.pl
Ibroker.pl Gowork.pl karierawfinansach.pl
DlaStudenta.pl pracuj.gratka.pl jobs.pl
Goldenline.pl Linguajob.pl
Kariera.pl monsterpolska.pl