Money.pl Praca praca Lublin Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim
Nazwa firmy Capgemini Polska Sp. z o.o.
Stanowisko Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim
Kategoria Informatyka/Administracja
Biznes
Lokalizacja Lublin
Termin ważności: 2020-04-06

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim

   
rozwiń Front-End Developer Accenture Job Description Join Accenture and help transform leading organizations and communities around the world. The sheer scale of our capabilities and client engagements and the way we collaborate,... 2020-07-09 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Senior Java Developer, Gdańsk or Warsaw Nordea Working in agile environment, you'll contribute to design of the new system, implement your ideas and see them in action. We are now looking for a Senior Java Developer to help us develop... 2020-07-07 Warszawa, Gdańsk StepStone.pl
rozwiń Business Intelligence Specialist DXC Technology Polska Sp. z o.o. DXC) is the world's leading independent, end-to-end IT services company, helping clients harness the power of innovation to thrive on change. Created by the merger of CSC and the Enterprise... 2020-07-03 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Transaction Monitoring Team Leader Accenture Job Description Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital... 2020-07-07 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Junior HR & Payroll Administration Specialist with German / French - Online recruitment DXC Technology Polska Sp. z o.o. DXC) is the world's leading independent, end-to-end IT services company, helping clients harness the power of innovation to thrive on change. Created by the merger of CSC and the Enterprise... 2020-07-07 Wrocław, Świdnicka 40 StepStone.pl
rozwiń HR Support Specialist [recruitment online] KMD Poland Sp. z o.o. Providing efficient and knowledgeable services to managers and staff, liaising with both internal and external bodies. You will offer advice and guidance on the organizations comprehensive range of... 2020-07-08 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Customer Service Representative Displate Founded in 2013 in Poland, is a global e-commerce platform where content creators have a new way to sell their designs and where everyone can buy uncommon products with graphics they love. We are... 2020-07-06 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Trade Finance Specialist, Łódź Nordea We are now looking for a Trade Finance Specialist to check Letter of Credit documents or effect Letter of Credit payments. In Nordea, we know that great customer experiences require a team that... 2020-07-07 Łódź StepStone.pl
rozwiń SAP Business Warehouse Consultant Accenture Job Description   Czym będziesz się zajmować? Bezpośrednią współpracą z klientem przy wdrożeniu systemów raportowania opartych na technologii SAP Business Warehouse oraz z nią związanych:... 2020-07-13 Katowice StepStone.pl
rozwiń Vulnerability Assessment Specialist, Gdynia Nordea We are now looking for a Vulnerability Assessment Specialist to perform scans, assessment, prioritization, reporting and providing consultancy and guidelines to relevant stakeholders. In Nordea,... 2020-07-07 Gdynia StepStone.pl

Oferta pracy Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim


Opis stanowiska:

 

Dział Cloud Infrastructure Services w Capgemini to globalny zespół ekspertów IT  i specjalistów w obszarze technologicznym. Pomagamy firmom kreować maksymalnie korzystną wartość biznesową z ich inwestycji informatycznych i tym samym ułatwiamy im pracę z chmurą i jej procesami.

 

Nasz zespół Cloud wspiera także firmy poprzez świadczenie usług biznesowych, takich jak helpdesk (z wykorzystaniem zasobów ludzkich oraz sztucznej inteligencji), dostęp do sieci i jej utrzymanie, operacje informatyczne, czy hosting oraz utrzymanie aplikacji. Wszystkie te usługi dostarczamy w 24 językach z 4 lokalizacji w Polsce.

 

Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z chmurą, dołącz do naszego globalnego zespołu i weź udział w technologicznej transformacji.

Kogo szukamy?

 

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

 

  • Bardzo dobrą znajomość języka włoskiego
  • Dobrą znajomość języka angielskiego
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
Czym będziesz się zajmować?

 

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:

 

  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
Co oferujemy?

 

Atmosfera

  • Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera
  • Nieformalny dress code
  • Coroczny piknik rodzinny
  • Niezapomniane wydarzenia integracyjne
  • Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR
  • Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań
  • Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych
  • Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka

Rozwój

  • Ścieżka liderska i ekspercka
  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
  • Baza wiedzy MIT Sloan Management Review Polska
  • Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy
  • Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning
  • Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów
  • Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi
  • Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities
  • Platforma Education First do nauki j. angielskiego online

Benefity

  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do aplikacji MyAudiobooks - Rozrywka i rozwój osobisty
    podane dousznie
  • Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)
  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling
  • Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego
  • Kwiaty antysmogowe w biurach
  • Leasing samochodu
  • Źródło oferty: StepStone.pl
praca Lublin | wróć do poprzedniej strony