Money.pl Praca praca Opole Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
Nazwa firmy Capgemini Polska Sp. z o.o.
Stanowisko Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
Kategoria Informatyka/Administracja
Biznes
Lokalizacja Opole
Termin ważności: 2020-04-06

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Praca fizyczna
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Sprzedaż
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Ubezpieczenia
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

   
rozwiń Assistant / Service Operations Officer in Settlement PL, Łódź Nordea We are now looking for Assistant Service Operations Officer / Service Operations Officer. In Nordea, we know that great customer experiences require a team that leads the way in first-class... 2020-07-07 Łódź StepStone.pl
rozwiń Senior QA Engineer Agencja Rekrutacyjna ERS Career Buddies Working closely with Software Developers, Project Managers, User Experience and Support Team members responsible for exploratory testing, creating/maintaining automated tests, reviewing business... 2020-07-03 Kraków StepStone.pl
rozwiń Qa Manager / Team Lead Hays Poland It requires strong technical skills... Qa Manager / Team Lead Hays Poland Warszawa Warszawa 2020-06-24 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Senior .NET Developer Accenture Job Description Senior .NET Developer Lokalizacja: Łódź   Poszukujemy obecnie osób, które dołączą do projektów webowych, realizowanych przez nas dla klientów z różnych branż (produkcyjnej,... 2020-07-09 Łódź StepStone.pl
rozwiń UX Designer Displate Founded in 2013 here in Poland, is a global marketplace that gives content creators a new way of selling their designs and where everyone can buy unique products with graphics they love. We are... 2020-07-06 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Big Data Solution Architect Accenture Job Description   Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations.... 2020-07-10 Kraków StepStone.pl
rozwiń GL Accountant with English Accenture Job Description Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital... 2020-07-08 Warszawa StepStone.pl
rozwiń DevOps Expert Accenture Job Description What will you do?   Building a coherent vision of CI and CD in the organization Support for development teams in CI and CD deployment process Qualifications What do we... 2020-07-02 Warszawa StepStone.pl
rozwiń ITSM Solution Architect [recruitment online] KMD Poland Sp. z o.o. The team is responsible for customizing and improving ServiceNow which is a strategic platform in KMD group. Your tasks will include creating customer portals, implementing new application and... 2020-07-06 Warszawa StepStone.pl
rozwiń Senior .NET Developer Accenture Job Description Senior .NET Developer   Poszukujemy obecnie osób, które dołączą do projektów webowych, realizowanych przez nas dla klientów z różnych branż (produkcyjnej, finansowej,... 2020-07-01 Katowice StepStone.pl

Oferta pracy Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego


Opis stanowiska:

 

Dział Cloud Infrastructure Services w Capgemini to globalny zespół ekspertów IT  i specjalistów w obszarze technologicznym. Pomagamy firmom kreować maksymalnie korzystną wartość biznesową z ich inwestycji informatycznych i tym samym ułatwiamy im pracę z chmurą i jej procesami.

 

Nasz zespół Cloud wspiera także firmy poprzez świadczenie usług biznesowych, takich jak helpdesk (z wykorzystaniem zasobów ludzkich oraz sztucznej inteligencji), dostęp do sieci i jej utrzymanie, operacje informatyczne, czy hosting oraz utrzymanie aplikacji. Wszystkie te usługi dostarczamy w 24 językach z 4 lokalizacji w Polsce.

 

Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z chmurą, dołącz do naszego globalnego zespołu i weź udział w technologicznej transformacji.

 

Kogo szukamy?

 

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

  • Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

 

Czym będziesz się zajmować?

 

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:

  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

 

Co oferujemy?

Atmosfera

  • Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera
  • Nieformalny dress code
  • Coroczny piknik rodzinny
  • Niezapomniane wydarzenia integracyjne
  • Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR
  • Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań
  • Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych
  • Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka

 

Rozwój

  • Ścieżka liderska i ekspercka
  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
  • Baza wiedzy MIT Sloan Management Review Polska
  • Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy
  • Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning
  • Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów
  • Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi
  • Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities
  • Platforma Education First do nauki j. angielskiego online

 

Benefity

  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do aplikacji MyAudiobooks - Rozrywka i rozwój osobisty
    podane dousznie
  • Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)
  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling
  • Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego
  • Kwiaty antysmogowe w biurach
  • Leasing samochodu
  • Źródło oferty: StepStone.pl
praca Opole | wróć do poprzedniej strony