Money.pl Praca praca Opole Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego
Nazwa firmy Capgemini Polska Sp. z o.o.
Stanowisko Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego
Lokalizacja Opole
Termin ważności: 2019-12-04

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego

   
rozwiń Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego Capgemini Polska Sp. z o.o.   Dział Cloud Infrastructure Services w Capgemini to globalny zespół ekspertów IT  i specjalistów w obszarze technologicznym. Pomagamy firmom kreować maksymalnie korzystną wartość biznesową z ich... 2019-12-05 Opole StepStone.pl
rozwiń Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego Capgemini Polska Sp. z o.o.   Dział Cloud Infrastructure Services w Capgemini to globalny zespół ekspertów IT  i specjalistów w obszarze technologicznym. Pomagamy firmom kreować maksymalnie korzystną wartość biznesową z ich... 2019-12-09 Krakow StepStone.pl
rozwiń Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego Capgemini Polska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera... 2019-11-29 Opole pracuj.pl
rozwiń Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego Capgemini Polska Sp. z o.o. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego Capgemini Polska Sp. z o.o. Katowice Katowice 2019-12-04 Katowice Praca.pl
rozwiń Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego Capgemini Polska Sp. z o.o. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego Capgemini Polska Sp. z o.o. Lublin Lublin 2019-12-01 Lublin Praca.pl
rozwiń Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego Capgemini Polska Sp. z o.o. Pomagamy firmom kreować maksymalnie korzystną wartość biznesową z ich inwestycji informatycznych i tym samym ułatwiamy im pracę z chmurą i jej procesami. Nasz zespół Cloud wspiera także firmy... 2019-12-12 Opole Adzuna
rozwiń Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego Capgemini Polska Sp. z o.o. Pomagamy firmom kreować maksymalnie korzystną wartość biznesową z ich inwestycji informatycznych i tym samym ułatwiamy im pracę z chmurą i jej procesami. Nasz zespół Cloud wspiera także firmy... 2019-12-11 Kraków Adzuna

Oferta pracy Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego


Oferta: Dział Cloud Infrastructure Services w Capgemini to globalny zespół ekspertów IT i specjalistów w obszarze technologicznym. Pomagamy firmom kreować maksymalnie korzystną wartość biznesową z ich inwestycji informatycznych i tym samym ułatwiamy im pracę z chmurą i jej procesami. Nasz zespół Cloud wspiera także firmy poprzez świadczenie usług biznesowych, takich jak helpdesk (z wykorzystaniem zasobów ludzkich oraz sztucznej inteligencji), dostęp do sieci i jej utrzymanie, operacje informatyczne, czy hosting oraz utrzymanie aplikacji. Wszystkie te usługi dostarczamy w 24 językach z 4 lokalizacji w Polsce. Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z chmurą, dołącz do naszego globalnego zespołu i weź udział w technologicznej transformacji. Kogo szukamy? Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz: Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane) Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami Czym będziesz się zajmować? Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami Co oferujemy? Atmosfera Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera Nieformalny dress code Coroczny piknik rodzinny Niezapomniane wydarzenia integracyjne Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka Rozwój Ścieżka liderska i ekspercka Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów Baza wiedzy MIT Sloan Management Review Polska Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities Platforma Education First do nauki j. angielskiego online Benefity Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy Dodatkowe ubezpieczenie na życie Dostęp do aplikacji MyAudiobooks - Rozrywka i rozwój osobisty podane dousznie Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.) Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny Parkingi dla rowerzystów i carpooling Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego Kwiaty antysmogowe w biurach Leasing samochodu
  • Źródło oferty: Adzuna
praca Opole | wróć do poprzedniej strony