Money.pl Praca praca Opole Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego
Nazwa firmy Capgemini Polska Sp. z o.o.
Stanowisko Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego
Kategoria Informatyka/Administracja
Lokalizacja Opole
Termin ważności: 2019-08-18
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego

Opis stanowiska:

Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych i technologiach IT.

Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services, rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomu do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową. Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku i robimy to w różnych językach obcych.

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:

  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

Atmosfera

  • Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera
  • Nieformalny dress code
  • Coroczny piknik rodzinny
  • Niezapomniane wydarzenia integracyjne
  • Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR
  • Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań
  • Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych
  • Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka

Rozwój

  • Ścieżka liderska i ekspercka
  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
  • Baza wiedzy Harvard Business Review
  • Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy
  • Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning
  • Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów
  • Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi
  • Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities
  • Platforma Education First do nauki j. angielskiego online

 

Benefity

  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)
  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling
  • Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego
  • Kwiaty antysmogowe w biurach
  • Leasing samochodu

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

Atmosfera

  • Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera
  • Nieformalny dress code
  • Coroczny piknik rodzinny
  • Niezapomniane wydarzenia integracyjne
  • Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR
  • Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań
  • Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych
  • Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka

Rozwój

  • Ścieżka liderska i ekspercka
  • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
  • Baza wiedzy Harvard Business Review
  • Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy
  • Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning
  • Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów
  • Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi
  • Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities
  • Platforma Education First do nauki j. angielskiego online

 

Benefity

  • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)
  • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
  • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
  • Parkingi dla rowerzystów i carpooling
  • Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego
  • Kwiaty antysmogowe w biurach
  • Leasing samochodu
  • Źródło oferty: StepStone.pl
  • Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Opole | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego

   
rozwiń Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego Capgemini Polska Sp. z o.o. Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services,... 2019-07-18 Opole StepStone.pl
rozwiń Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego Capgemini Polska Sp. z o.o. Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services,... 2019-07-18 Krakow StepStone.pl
rozwiń Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego Capgemini Polska Sp. z o.o. Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services ,... 2019-07-20 Opole Adzuna
rozwiń Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego Capgemini Polska Sp. z o.o. Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni. To my, Cloud Infrastructure Services ,... 2019-07-19 Kraków Adzuna