breadcrumb money.pl logo Praca praca Warszawa Asystent/-ka Biura Zarządu
Nazwa firmy Adecco Poland Sp. z o.o.
Stanowisko Asystent/-ka Biura Zarządu
Kategoria Administracja biurowa
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2018-07-20

Oferta pracy Asystent/-ka Biura Zarządu

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Asystent/-ka Biura Zarządu

   
rozwiń Asystent biura zarządu (k/m) Trenkwalder Pomoc merytoryczna w wykonywaniu obowiązków prezesa zarządu do spraw innowacji (projekty w zakresie digital transformation), zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie... 2018-12-06 Nadarzyn (pow. pruszkowski) pracuj.pl
rozwiń Młodszy Asystent / Młodsza Asystentka Biura Zarządu TELEWIZJA PULS Sp. z o.o.: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu Pomoc w planowaniu, organizacji i prowadzeniu kalendarza spotkań Prezesa Zarządu i Dyrektor Operacyjnej Pilnowanie planu dnia i przypominanie o kolejnych... 2018-12-08 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Asystent/Asystentka Biura Zarządu RAIL CAPITAL PARTNERS Sp. z o. o. Z o.o. jest spółką typu ,,ROSCO" tzn. spółką posiadającą lokomotywy i dzierżawiącą je przewoźnikom kolejowym. Spółka została powołana do życia w 2012 roku z w celu dzierżawienia klientom... 2018-12-17 Bydgoszcz pracuj.pl
rozwiń Manager administracji/Asystent Biura Zarządu (k/m) Trenkwalder Obsługa biura Zarządu, oraz kompleksowe wspieranie Prezesa Zarządu w codziennych zadaniach, wspieranie zespołu zarządzającego przy planowaniu ich harmonogramu dnia tj: organizowanie podróży... 2018-12-17 Warszawa infopraca.pl

Oferta pracy Asystent/-ka Biura Zarządu


Oferta:

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie kalendarza spotkań dla 4 anglojęzycznych dyrektorów w różnych departamentach,
  • Planowanie i organizacja spotkań i podróży służbowych na wysokim poziomie,
  • Wsparcie pracy dyrektorów w obszarze przygotowywania dokumentów, prezentacji, licznych zestawień, przesyłek kurierskich,
  • Rozliczanie delegacji służbowych i innych wydatków,
  • Wsparcie podczas konferencji, obsługa gości i spotkań.

Wymagania:

  • Minimum 1 - 2 letnie doświadczenie na stanowisku administracyjnym,
  • Wykształcenie wyższe lub studenci kierunków lingwistycznych lub prawniczych (mile widziane),
  • Biegła znajomość j. angielskiego - warunek konieczny,
  • Doskonała organizacja pracy, zaangażowanie i umiejętność ustalania priorytetów,
  • Wielozadaniowość, odpowiedzialność i samodzielność na stanowisku pracy,
  • Wysoki poziom kultury osobistej i komunikatywności,

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w strukturach u klienta,
  • Stabilną pracę na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 - 17:30,
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie wśród profesjonalistów z dziedziny rozwiązań dla biznesu,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i liczne benefity: opieka medyczna, owoce w firmie, imprezy firmowe i integracje,
  • Lokalizacja: Warszawa Rondo ONZ.


Numer referencyjny: AZ/WA2/05/2018
  • Źródło oferty: infopraca.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony