Money.pl Praca praca Kraków Asystent/-ka biura/Office Assistant
Nazwa firmy Beeline
Stanowisko Asystent/-ka biura/Office Assistant
Kategoria Administracja biurowa
Lokalizacja Kraków
Termin ważności: 2019-09-26

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Agencje doradztwa personalnego
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Asystent/-ka biura/Office Assistant

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Asystent/-ka biura/Office Assistant

   
rozwiń EXECUTIVE ASSISTANT Mercer Wealth and career needs of a changing workforce. Mercer's more than 23,000 employees are based in 44 countries and the firm operates in over 130 countries. Mercer is a wholly owned subsidiary of... 2019-09-25 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Stażysta/ka ds. Wprowadzania Danych DSV International Shared Services Rzetelne i terminowe weryfikowanie, wprowadzanie bądź aprobowanie już wprowadzonych danych do głównych systemów grupy DSV na świecie. Współpraca z oddziałami firmy w Europie i na świecie, w ramach... 2019-10-11 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Talent Administrator & Coordinator WilsonHCG The Talent Administrator & Coordinator will be responsible for working with the Recruiting Team to support the recruitment process and supplement other full life cycle recruitment activities. The... 2019-10-03 Kraków Absolvent.pl
rozwiń Junior OtC Administrator (Collection & Disputes) with English HEINEKEN Kraków We are looking for Finance & Accounting professionals, ready to ,,WOW" the world by expertise, passion and pride to be green. Our employees can develop in the following areas: Purchase to Pay,... 2019-09-27 Kraków Absolvent.pl
rozwiń PART TIME DATA COLLECTOR WITH GERMAN AND ENGLISH Marsh & McLennan Companies About EBSC (European Business Support Centre) Our idea is simple. We have taken over operations from Marsh Europe in order to let our colleagues focus directly on clients. In our daily work, we... 2019-10-10 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Młodszy Specjalista ds. Umów Grupa LUX MED Umów   Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen wymiar etatu. Pracę w komfortowych warunkach w nowo zaaranżowanej przestrzeni biurowej na warszawskim Mokotowie. Szeroki wachlarz... 2019-10-04 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Asystent/ka ds. Wsparcia Procesów Logistycznych DSV International Shared Services Przygotowywanie dokumentów transportowych i celnych. Weryfikacja i aktualizacja danych w systemach informatycznych. Aprobowanie faktur. Bliska współpraca z pracownikami DSV w innych krajach.... 2019-10-11 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Trainee in Learning & Development Team Accenture Providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries... 2019-10-11 Kraków Absolvent.pl
rozwiń Specjalista ds. Kadr i Płac Idea Bank Kadr i Płac Miejsce pracy: Warszawa Naszym pracownikom oferujemy: Umowa o pracę Opieka medyczna Karta sportowa Kafeteria MyBenefit Dostęp do biblioteki firmowej Dogodna lokalizacja biura... 2019-09-25 Warszawa Absolvent.pl
rozwiń Młodszy Specjalista w Dziale Zarządzania Kosztami Grupa LUX MED Młodszy Specjalista w Dziale Zarządzania Kosztami   Oferujemy: Pracę w renomowanej firmie z branży usług medycznych, będącej liderem w Polsce. Różnorodne formy współpracy. Możliwość udziału w... 2019-10-04 Warszawa Absolvent.pl

Oferta pracy Asystent/-ka biura/Office Assistant


Opis stanowiska:

beeline jest jedną z największych międzynarodowych firm oferujących biżuterię. Naszą wizją są modne dodatki w atrakcyjnych cenach. Od 1990 roku realizujemy ją z sukcesem poprzez nasze trzy marki SIX, I AM, TOSH.  Założony w Kolonii, beeline jest obecny w 47 krajach na całym świecie. Nie czekaj. Wyślij nam swoją aplikację, chętnie z uwzględnieniem Twoich oczekiwań finansowych oraz możliwej daty rozpoczęcia pracy.

Poszukujesz nowych wyzwań? Nowej, odpowiedzialnej pracy z możliwościami rozwoju?
Chciałbyś/ Chciałabyś pracować w firmie, dla której ważne są duch zespołowy, pasja oraz odpowiedzialność?
W takim razie to stanowisko jest w sam raz dla Ciebie!
Aplikuj teraz jako:

 

Asystent/-ka biura/Office Assistant
 ze znajomością języka czeskiego/słowackiego
Wymiar czasu pracy: 20 - 30h tygodniowo

 

Twoje obowiązki:

  • Wsparcie Działu Sprzedaży - min. kontakt z managerami, wspieranie akcji promocyjnych.
  • Kontakt z zewnętrznymi partnerami - Centra Handlowe, partnerzy handlowi.
  • Codzienny kontakt z pracownikami sklepów i dbanie o sprawny przepływ informacji.
  • Wsparcie w organizacji spotkań biznesowych.
  • Wsparcie w tłumaczeniu dokumentów na wewnętrzne potrzeby firmy.
  • Pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych procedur firmy.
  • Koordynacja obiegu dokumentów firmowych.
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji.

 

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie.
  • System dodatkowych benefitów (min. prywatna opieka medyczna, karnet sportowy, świeże owoce).
  • Zniżki na biżuterię.
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy. 

 

To, czego oczekujemy od Ciebie:

  • Znajomości języka czeskiego lub słowackiego - warunek konieczny.
  • Dobrej znajomości języka angielskiego.
  • Znajomości pakietu MS Office.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy.
  • Samodzielności i dokładności w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

 

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie swojego CV klikając w przycisk "Aplikuj teraz".

  • Źródło oferty: Absolvent.pl
praca Kraków | wróć do poprzedniej strony