breadcrumb money.pl logo Praca praca Warszawa Analityk ds. konwersji e-commerce
Nazwa firmy Wirtualna Polska Media S.A.
Stanowisko Analityk ds. konwersji e-commerce
Kategoria Internet/E-Commerce
Analiza
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2018-05-01

Oferta pracy Analityk ds. konwersji e-commerce

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Analityk ds. konwersji e-commerce

   
rozwiń Specjalista/-ka ds. e-commerce HRC SERWIS sp. z o.o. Która zajmie się sprzedażą oraz rozwojem naszego sklepu internetowego. ... Specjalista/-ka ds. e-commerce HRC SERWIS sp. z o.o. Poznań Poznan 2019-01-09 Poznań pracuj.pl
rozwiń Project Manager i-Terra Rozwój platform e-Commerce - B2C i B2B Koordynacja pracy zespołów IT (wewnętrzne i zewnętrzne) Definiowanie i zbieranie wymagań biznesowych i projektowanie nowych rozwiązań Monitorowanie i... 2019-01-18 Szczecin pracuj.pl
rozwiń Dyrektor Marketingu z językiem angielskim - digital marketing - e-commerce Rekrutacja ukryta Zarządzanie zespołami marketingowymi zarządzanie marką globalną skierowaną do klienta indywidualnego zwiększenie wydajności działań w obszarze digital marketingu optymalizacja wykorzystania zasobów... 2019-01-13 małopolskie pracuj.pl
rozwiń Pracownik Obsługi Sklepu Internetowego Polskie Wydawnictwo Muzyczne Siedziba PWM, al. Krasińskiego 11a, Kraków Zakres: weryfikacja zamówień internetowych i przekazywanie ich do realizacji aktualizacja statusów zamówienia w sklepie internetowym korespondencja z... 2019-01-08 Kraków pracuj.pl
rozwiń Marketing Manager Wheel Systems Sp. z o.o. Warszawa, ul. Aleje Jerozolimskie 178 What tasks we want to assign you: coordination all of the marketing activities for EMEA region as well as ad hoc support for developing teams in USA and other... 2019-01-18 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Organic Social Media Specialist - Poland(m/f) Westwing.pl Developing into a social media "Think Tank" and constantly being on the edge of social media. Analyzing the latest social media trends and arising features, evaluating their relevance for Westwing... 2019-01-19 Munich pracuj.pl
rozwiń Content Publisher Publicis Groupe Podstawowa wiedza o funkcjonowaniu stron internetowych Doświadczenie zarządzaniu contentem w jakimkolwiek systemie CMS Uważność na szczegóły i doskonała organizacja pracy Dobra znajomość aktualnych... 2019-01-16 Poznań pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. sprzedaży internetowej z językiem niemieckim DLM Sp. z o.o. Mailowy kontakt z klientem Obsługa sprzedaży w języku niemieckim Przetłumaczenie bazy produktów i wprowadzenie produktów do bazy Drukowanie z systemu zamówień i listów przewozowych Zwiększenie... 2019-01-14 Wrocław (okolice), Suchy Dwór (pow. wrocławski) pracuj.pl
rozwiń Content Marketing Specialist Goldman Recruitment Wsparcie w zakresie budowania strategii marketingowej w spółce, kompleksowe prowadzenie działań z obszaru content marketingu , obsługa firmowych profili social media (m.in. Facebook, LinkedIn) oraz... 2019-01-04 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. eMarketingu WebDoctor sp. z o. o. Bieżący kontakt i budowanie relacji z klientami agencji Tworzenie raportów i analiza skuteczności realizowanych działań Budowanie koncepcji oraz późniejsza realizacji nowych kampanii... 2019-01-11 Poznań pracuj.pl

Oferta pracy Analityk ds. konwersji e-commerce


Wirtualna Polska Media S.A.

partner pierwszego wyboru Polaków, dostarczający angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspirujący w codziennych decyzjach. Niekwestionowany lider w kategorii mobile oraz poczta elektroniczna, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

Analityk ds. konwersji e-commerce

Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało:

  • Długofalowa optymalizacja konwersji w celu realizacji planów przychodowych
  • Przygotowywanie wielowymiarowych analiz i raportów - zarówno dotyczących produktu jak i rynku/konkurencji
  • Opracowywanie, testowanie i wdrażanie nowych narzędzi i rozwiązań analitycznych
  • Raportowanie KPI produktów
  • Rekomendowanie zmian produktowych w oparciu o przeprowadzone analizy oraz wsparcie w implementacji zmian
  • Koordynacja i realizacja projektów badawczych w zakresie produktów z branży e-commerce

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w zakresie optymalizacji konwersji sprzedaży on-line poparte przykładami, o których nam opowiesz
  • Biegła znajomość MS Excel bądź bardziej "informatycznych" alternatyw - R, Tableau, Qlik, Python etc.
  • Znajomość programów do wizualizacji danych (np. Superset)
  • Doświadczenie w budowaniu dashboardów
  • Znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL
  • Zaawansowana znajomość Google Analytics
  • Doświadczenie w tworzeniu modeli atrybucyjnych
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz dokładność

Oferujemy:

  • Pracę w jednej z największych w Polsce, nowoczesnej i prężnie rozwijającej się firmie mediowej
  • Dużą samodzielność działania
  • Przyjazny team i swobodną atmosferę pracy
  • Możliwość rozwoju w ramach Grupy Kapitałowej
  • Nowoczesne biuro
  • Parking dla rowerów i prysznice
  • Atrakcyjny pakiet benefitów

Zainteresowała Cię nasza oferta? Wyślij CV za pomocą przycisku APLIKUJ

Aplikuj

Prosimy również o dopisanie klauzuli ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Wirtualna Polska Media S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.)".

Jednocześnie informujemy, że podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

  • Źródło oferty: iBroker.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony