breadcrumb money.pl logo Praca praca Warszawa Analityk ds. konwersji e-commerce
Nazwa firmy Wirtualna Polska Media S.A.
Stanowisko Analityk ds. konwersji e-commerce
Kategoria Internet/E-Commerce
Analiza
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2018-05-01

Oferta pracy Analityk ds. konwersji e-commerce

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Analityk ds. konwersji e-commerce

   
rozwiń Specjalista ds. E-marketingu z J.niemieckim/francuskim/holenderskim/hebrajskim Grafton Recruitment Na potrzeby prężnie rozwijającego się centrum innowacji we Wrocławiu poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. e-marketingu z... Specjalista ds. E-marketingu z... 2018-10-12 Wrocław pracuj.pl
rozwiń Junior Project Manager z językiem chorwackim Loando S.C. Współpraca z kluczowymi dla firmy międzynarodowymi oraz polskimi klientami kompleksowe zarządzanie projektem w oparciu o wytycznie przełożonego współpraca z pozostałymi działami w firmie... Junior... 2018-10-09 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Asystent Biura Obsługi Klienta 5.10.15 Obsługa mailowa i telefoniczna klientów e-sklepu, obsługa bazy danych programu lojalnościowego, rozwiązywanie bieżących spraw związanych z klientem e-sklepu, kontakt z kontrahentami firmy. ...... 2018-10-12 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Senior .NET Developer ING Tech Poland (dawniej ING Services Polska) Znajomość Jira oraz rozwiązań Continuous Integration/Delivery (SonarQube, Artifactory, TFS) Znajomość narzędzi Typu Enterprise Service Bus oraz Message Queue (Kafka, Rabbit MQ) Znajomość rozwiązań... 2018-10-11 Katowice pracuj.pl
rozwiń Pracownik Biura Obsługi Klienta ze znajomością j. czeskiego It Fashion Polska Group & Partners Sp. z o.o. Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta, zgodna ze standardami firmy w j. czeskim, informowanie o zasadach zakupu, reklamacji, zwrotów, wysyłki oraz ubezpieczenia towaru, udzielanie informacji... 2018-10-05 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Project Coordinator Macmillan Polska Sp. z o.o. Working as part of the GCOM team, the Project Lead will have day-to-day responsibility for the project management of print and digital projects from proposal through to publication. The Project... 2018-10-14 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Full Stack JavaScript Developer Engineer LCloud Sp. z o.o. Opracowaniu, testowaniu i wdrażaniu aplikacji serverless zbudowanej w całości za pomocą skalowalnych komponentów, takich jak AWS Lambda (NodeJS), DynamoDB, RDS i API Gateway, tworzeniu... 2018-10-10 wielkopolskie pracuj.pl
rozwiń Asystent\ka sprzedaży Agencja Sukurs Obsługa sklepu internetowego: wystawianie faktur, obsługa prenumeraty. Korespondencja mailowa z klientami. Przyjmowanie zamówień telefonicznych. Kontakt telefoniczny (przypomnienia o przedłużeniu... 2018-10-04 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Communications Planner Dentsu Aegis Network Polska Strategicznie współpracować z Klientami: budować i utrzymywać długotrwałe relacje, dążyć do rozwoju współpracy z klientem, dostarczać oczekiwane efekty, a nawet więcej! współpracować z partnerami... 2018-10-10 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Marketing Campaign Manager with Hungarian HRK S.A. Focusing on digital channels - email, social, onsite Creating new and relevant campaigns Defining key target customer for campaigns Creating marketing concepts that engage with our audience...... 2018-10-11 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy Analityk ds. konwersji e-commerce


Wirtualna Polska Media S.A.

partner pierwszego wyboru Polaków, dostarczający angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspirujący w codziennych decyzjach. Niekwestionowany lider w kategorii mobile oraz poczta elektroniczna, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

Analityk ds. konwersji e-commerce

Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało:

  • Długofalowa optymalizacja konwersji w celu realizacji planów przychodowych
  • Przygotowywanie wielowymiarowych analiz i raportów - zarówno dotyczących produktu jak i rynku/konkurencji
  • Opracowywanie, testowanie i wdrażanie nowych narzędzi i rozwiązań analitycznych
  • Raportowanie KPI produktów
  • Rekomendowanie zmian produktowych w oparciu o przeprowadzone analizy oraz wsparcie w implementacji zmian
  • Koordynacja i realizacja projektów badawczych w zakresie produktów z branży e-commerce

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w zakresie optymalizacji konwersji sprzedaży on-line poparte przykładami, o których nam opowiesz
  • Biegła znajomość MS Excel bądź bardziej "informatycznych" alternatyw - R, Tableau, Qlik, Python etc.
  • Znajomość programów do wizualizacji danych (np. Superset)
  • Doświadczenie w budowaniu dashboardów
  • Znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL
  • Zaawansowana znajomość Google Analytics
  • Doświadczenie w tworzeniu modeli atrybucyjnych
  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz dokładność

Oferujemy:

  • Pracę w jednej z największych w Polsce, nowoczesnej i prężnie rozwijającej się firmie mediowej
  • Dużą samodzielność działania
  • Przyjazny team i swobodną atmosferę pracy
  • Możliwość rozwoju w ramach Grupy Kapitałowej
  • Nowoczesne biuro
  • Parking dla rowerów i prysznice
  • Atrakcyjny pakiet benefitów

Zainteresowała Cię nasza oferta? Wyślij CV za pomocą przycisku APLIKUJ

Aplikuj

Prosimy również o dopisanie klauzuli ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Wirtualna Polska Media S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.)".

Jednocześnie informujemy, że podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

  • Źródło oferty: iBroker.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony