Money.pl Praca praca Warszawa Activation Brand Manager EE
Nazwa firmy Michael Page
Stanowisko Activation Brand Manager EE
Kategoria Marketing/Reklama/Public Relations
Lokalizacja Warszawa
Termin ważności: 2018-07-28

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Activation Brand Manager EE

Ta oferta jest już nieaktualna!
Zobacz podobne oferty poniżej »


Podobne oferty pracy

Activation Brand Manager EE

   
rozwiń Sales and Event Project Manager MineBest Sp. z o. o. Organizacja udziału firmy w konferencjach międzynarodowych (analiza i wybór konferencji, wykup uczestnictwa, wybór pakietu, organizacja stoiska) ; Przygotowanie materiałów promocyjnych do... 2019-03-24 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Export Manager OneDayMore Sp. z o.o. Sp.k. Szukamy osoby z doświadczeniem w sprzedaży na rynkach eksportowych w zakresie żywności gotowej do spożycia - musli, przekąski, dania obiadowe, itp. Doświadczenie w sprzedaży na rynkach UE wymagane,... 2019-03-24 Poznań pracuj.pl
rozwiń Event - Incentive Manager "BIURO PODRÓŻNIKÓW FLUGO" sp. z o.o. Sprzedaż i rezerwacja usług turystycznych, w tym: biletów lotniczych, hoteli, ubezpieczeń podróży, wynajem samochodów, pakietów turystycznych i specjalnych np. usług concierge.... Event - Incentive... 2019-03-13 Bydgoszcz pracuj.pl
rozwiń Dyrektor Oddziału mFinanse S.A. Zarządzanie podległym zespołem realizacja planów sprzedażowych aktywizacja i zarządzanie sprzedażą oferowanych produktów finansowych dbanie o odpowiednie funkcjonowanie placówki aktywne... 2019-03-18 Łódź pracuj.pl
rozwiń Junior Sales & Marketing Specialist CQURE Bezpośrednia komunikacja z Klientami i Partnerami Wspieranie procesu sprzedażowego poprzez tworzenie materiałów promocyjnych (np. Business Portfolio, Speakers Profiles, planowanie promocyjnych... 2019-03-20 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Specjalista ds. komunikacji i social media Sescom S.A. Odpowiedzialność za komunikację zewnętrzną zgodnie z założeniami biznesowymi Spółki, Aktywną realizację polityki komunikacji w mediach społecznościowych (linkedin) oraz analizę i udoskonalanie tego... 2019-03-08 kujawsko-pomorskie pracuj.pl
rozwiń Product Manager - z językiem angielskim Rolfs Flyg & Buss Kontraktowanie, kalkulację kosztów i ceny, pomiar wydajności sprzedaży i zarządzanie zyskiem. Menedżer produktu jest odpowiedzialny... Product Manager - z językiem angielskim Rolfs Flyg & Buss... 2019-03-15 Warszawa pracuj.pl
rozwiń Regionalny Kierownik Sprzedaży TSTRONIC Obsługa rynku inwestycyjnego Realizacja planów sprzedaży do określonych grup docelowych oraz utrzymywanie i rozwijanie stałej współpracy z Klientami w powierzonym obszarze Promowanie rozwiązań... 2019-03-19 zachodniopomorskie pracuj.pl
rozwiń Asystenta działu marketingu ISLA Tomasz Polakowski Współtworzenie i wsparcie realizacji strategii marketingowych oraz działań promocyjnych dla wybranej kategorii produktowej współodpowiedzialność za tworzenie kampanii reklamowych oraz komunikację... 2019-03-12 Golub-Dobrzyń pracuj.pl
rozwiń Asystent ds. Kampanii Reklamowych Mediacore Sp. z o. o. Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało m.in.: współpraca przy tworzeniu kampanii reklamowych (na poziomie planowania i zakupu mediów) we wszystkich typach mediów, ze... 2019-03-18 Warszawa pracuj.pl

Oferta pracy Activation Brand Manager EE


Oferta:

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG posiadającej najbardziej rozpoznawalne marki w swoich kategoriach, poszukujemy obecnie doświadczonych kandydatów na stanowisko Activation Brand Managera EE. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie podległą marką.

Informacje o kliencie

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG, posiadająca szerokie portfolio produktowe w ramach kilku kategorii. Planowane działania strategiczne firmy oraz wzmocnienie działań aktywacyjnych na markach będą ciekawym wyzwaniem dla osoby dołączającej do organizacji. Obecnie poszukujemy Activation Brand Managera EE, który wzmocni struktury Marketingu w organizacji.

Opis stanowiska

  • Odpowiedzialność za działania aktywacyjne marki we wszystkich krajach regionu,
  • Tworzenie rocznych planów komunikacji marki dla wszystkich rynków w regionie,
  • Zarządzanie aktywacjami marki w regionie (adaptacje materiałów globalnych oraz tworzenie lokalnych - key message, egzekucja ze szczególnym uwzględnieniem digital media, współpraca z działem Trade Marketingu przy aktywacjach shoperowych, zapewnienie spójności kampanii we wszystkich touch pointach),
  • Współpraca z digital/media, influencers, community managerami nad dostarczaniem najbardziej efektywnych programów marketingowych dla kanału digital (SoMe, SEM, Video, kanały influencerskie i portale, kampanie marketingowe nastawione na ścieżkę konsumenta),
  • Współpraca z agencjami kreatywnymi oraz domem mediowym, nadzorowanie działań marketingowych we wszystkich krajach,
  • Zarządzanie budżetem marki,
  • Analizy: Nielsen, Social Listening - equity, claimy, insighty,
  • Proponowanie i koordynowanie badań konsumenckich w obszarze komunikacji marki i brand equity,

Profil kandydata

  • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG lub po stronie agencji,
  • Doświadczenie na marce z komunikacją 360 i dużym naciskiem na digitial,
  • Doświadczenie w marketingu regionalnym będzie dużym benefitem,
  • Silne nastawienie na rozwiązania,
  • Samodzielność w działaniu i odpowiedzialność,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,

Oferujemy

  • Atrakcyjna ścieżka kariery,
  • Rozwój w międzynarodowych strukturach,
  • Konkurencyjny pakiet benefitów,
  • Źródło oferty: infopraca.pl
praca Warszawa | wróć do poprzedniej strony