Money.pl Praca praca Rzeszów Regional IT Service Desk Specialist (2nd Line Support)
Nazwa firmy Deloitte
Stanowisko Regional IT Service Desk Specialist (2nd Line Support)
Kategoria Nieokreślone
Prawo
Lokalizacja Rzeszów
Termin ważności: 2019-11-02
Link do oferty więcej (w nowym oknie)

Wyszukiwarka ofert

  • Wszystkie
  • Administracja biurowa
  • Administracja Państwowa
  • Agencje doradztwa personalnego
  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Biznes
  • Budownictwo/Geodezja
  • Doradztwo/Konsulting
  • Edukacja
  • Farmaceutyka/Biotechnologia
  • Finanse/Ekonomia
  • Geologia/Hydrologia/Tektonika
  • Grafika/Kreacja artystyczna/Fotografia
  • Hotelarstwo/Turystyka/Katering
  • Human Resources
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Inne
  • Instalacja/Utrzymanie/Serwis
  • Internet/E-Commerce
  • Inżynieria/Konstrukcje/Technologia
  • Kadra zarządzająca
  • Kontrola jakości
  • Księgowość/Audyt/Podatki
  • Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
  • Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
  • Marketing/Reklama/Public Relations
  • Media/Sztuka/Rozrywka
  • Nieokreślone
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Obsługa klienta/Call Center
  • Organizacje pozarządowe/Wolontariat
  • Pomoc w Domu i Opieka
  • Praca fizyczna
  • Pracownik ochrony
  • Praktyki
  • Prawo
  • Produkcja
  • Projektowanie/Wdrażanie
  • Rolnictwo/Ochrona środowiska
  • Służba zdrowia
  • Sport/Rekreacja
  • Sprzedaż
  • Staże
  • Szkolenia/Edukacja
  • Telekomunikacja
  • Tłumaczenia
  • Ubezpieczenia
  • Usługi Auto-Moto
  • Zakupy
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • dolnośląskie
  • kujawsko-pomorskie
  • lubelskie
  • lubuskie
  • łódzkie
  • małopolskie
  • mazowieckie
  • opolskie
  • podkarpackie
  • podlaskie
  • pomorskie
  • śląskie
  • świętokrzyskie
  • warmińsko-mazurskie
  • wielkopolskie
  • zachodniopomorskie
  • zagranica
Wybierz zaznaczone
  • Wszystkie
  • ostatnich 24 h
  • ostatniego tygodnia
  • ostatnich dwóch tygodni
  • ostatniego miesiąca
Wybierz zaznaczony

Oferta pracy Regional IT Service Desk Specialist (2nd Line Support)

Opis stanowiska: Deloitte is a variety of people, experience, industries and services we deliver in 150 countries of the world. It is an intellectual challenge, a good starting point for your career, and an excellent opportunity for continuous development and gaining valuable life experiences. What you only must do is to take the first step - press the apply button and send us your CV, go through all the stages of the recruitment process and sign a contract with us. Deloitte is simply your best choice.

Information Technology Team is among the fastest growing ones in our firm and plays a crucial role in our operations. Thanks to us, right top-quality services are delivered at the right time to the right people.


  • Service operation and management;
  • Daily user management;
  • Solution development and service design;
  • Technical support of other technical specialists within Shared Services Center;
  • Systems check;
  • Taking ownership and control over completion of small and middle size projects;
  • Dealing with more complex tasks and non-routine system maintenance;
  • Close cooperation with other IT teams
  • Training facilitation, guides and documentations preparation.

  • University graduate (Bachelor or Master degree);
  • Previous experience with system support in large company would be an asset;
  • Knowledge and certification in the area of ITIL(R), ITIL(R) /Service Now will be an asset.
  • Previous experience with any relevant systems as Active Directory, Lotus notes, SharePoint, ServiceNow;
  • Experience with Cisco Ironport and Exchange system administration would be an asset;
  • Excellent knowledge of MS office;
  • Previous experience with leading complex tasks and small projects;
  • English - advanced level, both written and spoken;
  • Professional customer service skills (experience in ServiceDesk/HelpDesk will be an asset);
  • Comfortable with information technology, systems and data;
  • Analytical skills and thoroughness;
  • Sense of responsibility and willingness to learn new systems and processes.

  • Opportunity to develop and broaden technical skills;
  • Working in a dynamic, international business service firm environment;
  • Possibility to work on systems development;
  • Work in one of the world's largest consulting firm;
  • Real opportunities for growth and promotion;
  • Excellent portfolio of training - local and international;
  • Competitive salary, including various benefits.
  • Źródło oferty: StepStone.pl
  • Link do oferty: więcej (w nowym oknie)
praca Rzeszów | wróć do poprzedniej strony

Podobne oferty pracy

Regional IT Service Desk Specialist (2nd Line Support)

   
rozwiń Regional IT Service Desk Specialist (2nd Line Support) Deloitte CE BSC Rzeszów ITIL(R) /Service Now will be an asset. Previous... Regional IT Service Desk Specialist (2nd Line Support) Deloitte CE BSC Rzeszów Rzeszów Rzeszow 2019-10-13 Rzeszów pracuj.pl
rozwiń Regional IT Service Desk Specialist (2nd Line Support) Deloitte Experience, industries and services we deliver in 150 countries of the world. It is an intellectual challenge, a good starting point for your career, and an excellent opportunity for continuous... 2019-10-16 Rzeszów Adzuna