Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (869 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Praca dla ciebie
Przejdź na
Piotr Kucharski
|

Obroty restauratorów spadną o 25 proc.?

0
Podziel się:

Co czwarty właściciel lokalu twierdzi, że zakaz palenia oznacza konieczność zwolnień.

Obroty restauratorów spadną o 25 proc.?
(EPA/PAP)

Ponad połowa właścicieli lokali gastronomicznych obawia się, że w przypadku wprowadzenia całkowitego zakazu palenia stracą część klientów - tak wynika z badania TNS OBOP dla Konfederacji Pracodawców Polskich. Jedna czwarta zapowiada redukcje personelu.

Zdaniem pracodawców proponowane przez Sejm rozwiązania nie biorą pod uwagę skutków ekonomicznych zakazu.

55 proc. zapytanych restauratorów uważa, że ich obroty spadną przynajmniej o 1/4 po wprowadzeniu zakazu palenia.

Co czwarty z właścicieli byłby skłonny to ograniczenia zatrudnienia._ - Nawet gdyby tak było, że tylko 25 proc. lokali zredukuje zatrudnienie, to mielibyśmy do czynienia z pół procentowym wzrostem bezrobocia _ - uważa Adam Ambrozik, ekspert KPP. - _ Lokali jest ok. 50 tys. i przeciętnie zatrudniają 7 osób _ - dodaje.

ZOBACZ TAKŻE: Producenci papierosów przeciwko zakazom palenia w lokalach
Konfederacja uważa, że ze względu na wpływ na gospodarkę nie można całkowicie zakazać palenia.

Przedsiębiorcy proponują inne od dyskutowanych w Sejmie rozwiązania, które pozostawiałyby restauratorom, mającym lokale mniejsze niż 100 mkw., wybór jaki typ lokalu chcą tworzyć - dla palących, czy niepalących.

W restauracjach większych niż 100 mkw. właściciel powinien mieć możliwość decydowania czy stworzyć strefę dla palaczy, która byłaby oddzielona od strefy _ bezdymnej _.

Wiceprezydent KPP Grażyna Piotrowska-Oliwa przyznaje, że Konfederacja nie jest przeciwko zakazowi palenia. Chce jednak wprowadzenia racjonalnych rozwiązań.

POSŁUCHAJ GRAŻYNY PIOTROWSKIEJ-OLIWY:

_ - Uważamy, że tylko takie precyzyjne rozwiązania mają szansę być realnie stosowane. A z drugiej strony to byłyby rozwiązania, które usankcjonowałyby obecny stan obecny uregulowany przez rynek. Jeżeli ustawodawca chce pomóc rynkowi to niech usankcjonuje w sposób jednoznaczny i precyzyjny to co dzisiaj jest _ - stwierdza Ambrozik.

Z kolei Ryszard Berent prezes Stowarzyszenia Polskich Barmanów uważa, że proponowane zakazy będą martwym prawem. - _ Jak egzekwować tego typu przepisy przy dużych imprezach masowych, jak na przykład ostatnie losowanie grup w Mistrzostwach Europy? W jaki sposób upilnować, czy egzekwować od organizatorów i gości zakaz gdy w jednej minucie 800, albo 1000 osób wychodzi na raz na papierosa? _ - pyta Berent.

ZOBACZ TAKŻE:

Większość Polaków za całkowitym zakazem palenia, ale...

Przedstawiciele przemysłu tytoniowego przedstawili pod koniec stycznia wyniki sondażu TNS OBOP, zrealizowanego na ich zlecenie, na temat zakazu palenia. Według sondażu 71 proc. badanych jest za wprowadzeniem całkowitego zakazu palenia, 68 proc. - opowiada się za tym, by politycy nie decydowali za właścicieli lokali gastronomicznych, czy ich lokal jest dla osób palących, czy nie. 90 proc. badanych odpowiedziało pozytywnie na pytanie, czy w lokalach gastronomicznych powinno być wydzielone osobne pomieszczenie dla palaczy.

Czego chcą zakazać posłowie?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)