Specjalista ds. Reklamy
Głównym celem stanowiska jest samodzielne planowanie i nadzór nad przeprowadzeniem kampanii reklamowych.
Podstawowe obowiązki
- planowanie budżetu reklamowego
- wybór odpowiednich mediów reklamowych i opracowywanie media planów
- nadzór nad tworzeniem materiałów reklamowych (współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami itd.)
- ocena efektywności działań reklamowych
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- świadomość komercyjna
- umiejętność pracy w zespole
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności artystyczne
- kreatywność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe w dziale marketingu
- znajomość technik i narzędzi marketingowych
Odpowiedzialny przed: Kierownik ds. Reklamy / Advertising Manager
Oferty pracy dla stanowiska Specjalista ds. Reklamy
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży
BIURO REKLAMY MEDIÓW LOKALNYCH sp. z o.o.
ŁódźInne wiadomości
polska grupa górnicza / Węglowy gigant dogadał się ze związkowcami. Górnicy dostaną 5 tys. zł nagrody
rynek pracy / Rynek wychodzi z dołka. Coraz więcej ofert pracy
fundusze europejskie / Mikropoświadczenia – nowa era w uczeniu się przez całe życie
MAT. SPONSOROWANY