Specjalista ds. Promocji
Głównym celem stanowiska jest bezpośrednie prowadzenie działalności promocyjnej na określonym obszarze.
Podstawowe obowiązki
- dostarczanie materiałów promocyjnych i dbałość o ich właściwe wykorzystanie
- tworzenie raportów na temat skuteczności prowadzonych promocji
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności analityczne
- świadomość komercyjna
- umiejętność pracy w zespole
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności artystyczne
- kreatywność
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi
- znajomość zagadnień dotyczących reklamy i promocji
- sprawność w obsłudze komputera, w tym znajomość programów graficznych
Odpowiedzialny przed: Dyrektor (Kierownik) ds. Marketingu / Marketing Director (Manager)
Oferty pracy dla stanowiska Specjalista ds. Promocji
Specjalista / Specjalistka ds. promocji
Poznańskie Centrum Dziedzictwa
PoznańSpecjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeńDodano 21 dni temu
Wawerskie Centrum Kultury
WarszawaSpecjalista ds. Komunikacji Promocji w SklepachDodano miesiąc temu Wygasa za 3 dni
RTV EURO AGD
WarszawaMłodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. sprzedaży i promocjiDodano miesiąc temu Wygasa za 2 dni
JNS Sp. z o.o.
ŁódźInne wiadomości
polska grupa górnicza / Węglowy gigant dogadał się ze związkowcami. Górnicy dostaną 5 tys. zł nagrody
rynek pracy / Rynek wychodzi z dołka. Coraz więcej ofert pracy
fundusze europejskie / Mikropoświadczenia – nowa era w uczeniu się przez całe życie
MAT. SPONSOROWANY