Specjalista ds. Obsługi Klienta
Głównym celem stanowiska jest wykonywanie wszelkich zadań związanych ze wspieraniem przed- i posprzedażnym klientów firmy.
Podstawowe obowiązki
- gromadzenie i dystrybucja wśród klientów informacji na temat obecnie prowadzonych działań promocyjnych, warunków dostaw produktów, ich cen, itd.
- właściwa realizacja procedur obsługi klientów (gromadzenie odpowiednich dokumentów, wystawianie kart gwarancyjnych itd.)
- dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności analityczne
- świadomość komercyjna
- umiejętność pracy w zespole
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- znajomość rynku / branży
- zdolności organizacyjne
- kreatywność
- inicjatywa / przedsiębiorczość
Najczęściej spotykane wymagania rekrutacyjne
- wykształcenie minimum średnie
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Odpowiedzialny przed: Kierownik ds. Obsługi Klienta / Customer Support Manager
Oferty pracy dla stanowiska Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. obsługi klienta technicznego
DRABEST SP. Z o.o.
MnikówSuper oferta
Super oferta
Specjalista / specjalistka ds. obsługi i utrzymania klientaDodano 4 dni temu
DIRECT4ENERGY sp. z o.o.
WarszawaSuper oferta
Super oferta
Specjalista/ka ds. Obsługi KlientaDodano 4 dni temu Wygasa za 3 dni
INDEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KobylnicaSuper oferta
Inne wiadomości
polska grupa górnicza / Węglowy gigant dogadał się ze związkowcami. Górnicy dostaną 5 tys. zł nagrody
rynek pracy / Rynek wychodzi z dołka. Coraz więcej ofert pracy
fundusze europejskie / Mikropoświadczenia – nowa era w uczeniu się przez całe życie
MAT. SPONSOROWANY